انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل آیبیس ایروان ارمنستان

هتل آیبیس ایروان ارمنستان

#1
هتل آیبیس ایروان ارمنستان
معرفی : هتل 3 ستاره آیبیس یکی از شعب مجموعه هتل های زنجیره ای آیبیس در شهر ایروان است. این هتل که در مرکز شهر ایروان قرار گرفته است از نظر موقعیت مکانی به بسیاری از دیدنی های شهر نزدیک است. هتل آیبیس با ارائه خدمات خوب توانسته است رضایت حداکثری مسافران  مقیم خود را جلب نماید. در این هتل 255 اتاق وجود دارد.
[عکس: ibis-hotel-yerevan-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های هتل آیبیس از نوع استاندارد و پرمیوم هستند که امکانات مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، اینترنت. سیستم تهویه مطبوع، میز کار، کمد لباس و حمام با لوازم بهداشتی را دارا هستند.
امکانات هتل : محلی برای ریلکس کردن، تراس، اجازه ورود حیوانات، اجاره دوچرخه، برنامه تور پیاده روی در شهر، کافی شاپ، پارکینگ، دستگاه خود پرداز، خدمات تور، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری، خشکشویی، مرکز تجارت، خدمات فکس و کپی، سرویس شاتل، اجاره ماشین، بسته های ناهار،‌ اتاق های پاک و بدون سیگار، کارکنان مسلط به زبان فارسی و انگلیسی
[عکس: ibis-hotel-yerevan-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران هتل با نام آیبیس کیچن در تراس هتل و با ویوی زیبای خیابان نورث قرار دارد و صبحانه ناهار و شام را سرو می کند. هم چنین یک اسنک بار در این هتل وجود دارد که 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته باز است و غذاهای سبک و نوشیدنی سرو می کند.
موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان نورث شهر ایروان قرار گرفته است و فاصله کوتاهی با میدان ریپابلیک، موزه تاریخ و هنر ، خانه اپرا و تئاتر باله دارد. هم چنین فرودگاه زوارتونس در 12 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. 
[عکس: ibis-hotel-yerevan-3.jpg]
پیشنهاد ما : هتل آیبیس، هتلی با قیمت مناسب و امکانات کامل است که در نزدیکی مراکز مهم شهر قرار گرفته است و از موقعیت مکانی خوب برخوردار است که کمتر هتل سه ستاره ای را اینگونه می یابید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان