انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
درمان خانگی ساده برای سرفه کردن

درمان خانگی ساده برای سرفه کردن

#1
[عکس: 02.jpg]
درمان خانگی ساده برای سرفه کردن : سرفه کردن یکی از مواردی است که معمولا پس از سرماخوردن به سراغمان می آید و در بعضی از شرایط می تواند بسیار آزار دهنده باشد . در چنین مواقعی می توانیم با کمک روش های درمان خانگی ساده برای سرفه کردن اقدام کنیم.[عکس: source.gif]

درمان گیاهی و سنتی
عسل
یکی از درمان های گیاهی و سنتی که برای درمان سرفه های خشک کاربرد داشته است، عسل است. از گذشته تا کنون از عسل برای درمان های مختلفی استفاده شده است.
اگر بتوانید روزانه از عسل استفاده کنید، در واقع سلامت و ایمنی بدن خود را تضمین نموده اید. برای اینکه به درمان سرفه خود کمک کنید حتما مصرف عسل را فراموش نکنید.
آووکادو
برگ آووکادو می تواند برای درمان بیماری های تنفسی مفید باشد و جوانه ها و برگ آن به برونشیت کوتاه مدت و کم شدن میزان سرفه ها نیز کمک فراوانی می نماید.در برگ آووکادو ترکیبات فلاونوئید  وجود دارد که التهاب و سرفه را کم می نماید وبه مرطوب سازی عضلات گلو نیز کمک می نماید.
می توانید از بخور نعناع و چای نعناع نیز استفاده کنید. به این ترتیب که ۱۵۰ میلی لیتر آب آماده نمایید و ۳ یا ۴ قطره روغن نعناع به آن اضافه نمایید.حالا حوله را بر سرتان بگذارید و حالا نفس های عمیق بکشید . در روز یک بار این کار را انجام بدهید.
نکته: اگر سرفه های شخص ، سیاه سرفه باشد حتما پس از عکسبرداری و آزمایش به وسیله دارو برای درمان آن اقدام می شود. سرفه های خشک معمولا با خس خس و خرخر همراه هستند که عموما نشانه های از آسم نیز می باشند.
[عکس: hee795-1.jpg]

درمان خانگی ساده برای سرفه کردن : برای درمان سرفه مواردی دیگر نیز وجود دارد که می توان به آویشن ، گل ختمی ، غرغره ی آب نمک ، حمام بخار، بروملین و … اشاره کرد.


روز با تو

منبع:http://roozbato.com/simple-home-cure-for-coughing/
[url=http://roozbato.com/simple-home-cure-for-coughing/][/url]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان