انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل دبلیو استانبول ترکیه

هتل دبلیو استانبول ترکیه

#1

معرفی : هتل دبلیو یکی از هتل های 5 ستاره شهر استانبول است که در میان انبوهی از رستوران ها و کافی شاپ های بشیکتاش قرار گرفته است. این هتل زیبا دارای 140 واحد اقامتی برای شما گردشگران  می باشد.
[عکس: w-hotel-istanbul-1.jpg]
امکانات اتاق ها : اتاق های لوکس هتل دبلیو از نوغ استودیو، دلوکس، کرنر و سوئیت هستند. حمام های این اتاق ها دارای وان و دوش هستند و در همه ی آن ها بالکن وجود دارد. هم چنین تلویزیون، مینی بار،‌اینترنت بی سیم، تلفن، لوازم بهداشتی، سشوار، سیستم تهویه مطبوع و میز کار از دیگر امکانات این اتاق ها هستند. برخی از اتاق ها دوبلکس بوده و دارای باغچه اختصاصی هستند.
امکانات هتل : تراس، باغ، اسپا، فیتنس، صندلی ماساژ، اتاق بخار، حمام ترکی، خدمات مانیکور و پدیکور، سالن زیبایی، خدمات برای معلولین، موسیقی زنده، برنامه شبانه، کافی شاپ، اسنک بار، سرویس شاتل فرودگاه، خدمات نگهداری از کودکان، اجاره ماشین، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، روم سرویس، اتاق های ضد حساسیت
[عکس: w-hotel-istanbul-2.jpg]
رستوران هتل : رستوران هتل با نام دبلیو لانژ انواع غذاهای اروپایی و بین المللی را با منوی آلاکارته برای ناهار و شام سرو می کند.
موقعیت مکانی هتل : هتل دبلیو در منطقه بشیکتاش و در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است. با 15 دقیقه پیاده روی از هتل می توان به مراکز خرید محله نیشان تاشی رسید؛ کاخ دولمه باغچه و برج گالاتا در نزدیکی هتل قرار دارند و فرودگاه آتاتورک در 17 کیلومتری هتل است.
[عکس: w-hotel-istanbul-3.jpg]
پیشنهاد ما : اگر به دنبال تجربه طعم غذاهای مختلف در رستوران های نزدیک ، خرید کردن به همراه پیاده روی و تجربه امکانات یک هتل لوکس در استانبول هستید می توانید از انتخاب هتل دبلیو مطمئن باشید.
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان