انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش ساخت سایت تبلیغاتی و کسب درآمد از طراحی سایت

روش ساخت سایت تبلیغاتی و کسب درآمد از طراحی سایت

#1
ساخت سایت تبلیغاتی روشی مطمئن به منظور درآمدزایی است. در این روش می‌توان به کمکطراحی سایت و سپس از طریق دریافت تبلیغات، پول خوبی به جیب زد و به موفقیت رسید. در این مطلب به نحوه ساخت سایت تبلیغاتی و کسب درآمد از آن اشاره می‌کنیم.
امروز شرکت های تجاری به اهمیت دیجیتال مارکتینگ پی برده و به همین دلیل بخش قابل توجهی از بودجه سالیانه خود به منظور تبلیغات و بازاریابی را در این روش سرمایه گذاری می‌کنند، چرا که می‌دانند برخلاف دیگر روش های تبلیغات و بازاریابی سنتی، تمامی هزینه هایی که صرف مارکتینگ دیجیتالی می‌کنند، جایی جمع شده و برایشان حکم سرمایه گذاری را دارد.
همین موضوع سبب شده شرکت های بسیار دیگری به ساخت سایت تبلیغاتی و کسب آمد از این روش روی بیاورند. به عبارت دیگر، آن‌ها بسترهایی را برای انجام تبلیغات برای دیگر شرکت ها فراهم کرده‌اند. نکته اینجاست که هر وب سایتی قادر به انجام کارهای تبلیغاتی نیست و باید ویژگی های مهمی در آن رعایت شده باشد.
مزایای ساخت سایت تبلیغاتی
به عنوان نمونه به منظور ساخت سایت تبلیغاتی باید پیشتر روش های افزایش بازدیدکننده آن را در نظر گرفته باشیم، چرا که مشتریان تنها به مواردی سفارش تبلیغات می‌دهند که دارای بازدیدکننده زیادی باشند. پس باید در زمینه هایی فعالیت کنید که کاربران زیادی دارند.


[عکس: Content-3.jpg]

به عنوان نمونه، یک وب سایت پیرامون ادبیات فارسی و اشعار ایرانی، بسیار ارزشمند تلقی می‌شود، اما از آنجایی که کاربران آن خاص بوده و و تعداد بازدیدکننده های زیادی نخواهد داشت، مورد مناسبی برای تبلیغ کردن محسوب نمی‌شود. به همین دلیل ساخت سایت تبلیغاتی باید با در نظر گرفتن همه جوانب صورت بگیرد.

اگر خوب به وب سایت هایی که درونشان به صورت سرتاسری از بنرهای تبلیغاتی پوشیده شده است دقت کنید، اغلب در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنند. یعنی به منظور ساخت سایت تبلیغاتی باید یک وب سایت خبری و یا منتشرکننده مطالب سرگرم کننده و یا دارای مخاطب عمومی ایجاد کنیم. محتوا محور بودن این دسته از وب سایت ها یک نکته حائز اهمیت دیگر نیز برایمان دارد.

[عکس: Internet-Advertisement-2-1.png]

بزرگترین وب سایت های دارای بازدیدکننده فراوان، بخش مهمی از ورودی خود را مدیون موتور جستجوی گوگل هستند، به این معنی که با رعایت سئو سایت توانسته‌اند به موفقیتی که اکنون در اختیار دارند دست پیدا کنند. پس یکی از راه های ساخت سایت تبلیغاتی رعایت قوانین سئو و بهینه سازی سایت به منظور بهبود رتبه آن است.
اغلب شرکت ها با هدف ایجاد یک شعبه مجازی برای شرکت و یا کسب و کار حقیقی خود اقدام به طراحی سایت می‌کنند، اما برخی دیگر نیز در پی ساخت سایت تبلیغاتی هستند. این دسته از افراد با توجه به بازار رقابتی امروز می‌بایست سرمایه گذاری زیادی داشته باشند. به عبارت دیگر برای افزایش تعداد بازدیدکننده وب سایت و سپس کسب درآمد از آن، ابتدا باید هزینه های زیادی را متحمل شد و سپس منتظر به بار نشستن درخت کاشته شده نشست.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان