انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هتل فلامینگو گروپ تفلیس + تصاویر

هتل فلامینگو گروپ تفلیس + تصاویر

#1
هتل فلامینگو گروپ تفلیس : هتل سه ستاره فلامینگو گروپ هتلی معقول و مناسبی در تفلیس بوده که هزینه اقامت در آن بسیار مناسب است. توریست های و گردشگران تور گرجستان با اقامت خود در این هتل نسبت به هزینه که می کنند، امکانات بروز و بسیار خوبی دریافت می کنند. هتل فلامینگو گروپ، یکی از بهترین هتل های سه ستاره در تفلیس بوده و امکانات و خدماتی که به میهمانان خود ارائه میدهد شامل خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی رایگان، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... می باشند. همینطور کارکنان آن به زبان های انگلیسی و گرجی مسلط هستند.
[عکس: 1533251552.jpg]
اتاق های هتل فلامینگو گروپ تفلیس
هتل فلامینگو گروپ تفلیس در کلی ده اتاق داشته به دو دسته زیر تقسیم می شوند :
اتاق های استاندارد
اتاق های خانوادگی
تمام اتاق های این هتل دارای تراس اختصاصی، با چشم انداز بسیار زیبایی از باغ و یا شهر هستند. پرسنل این هتل سه ستاره به صورت شبانه روزی به میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان سرویس دهی می کنند. برای همه اتاق های هتل فلامینگو گروپ تفلیس امکانات مشابهی نظیر تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، نظافت روزانه، سیستم تهویه هوا، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... فراهم شده اند.
[عکس: 1533286753.jpg]
رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فلامینگو گروپ تفلیس
میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان در رستوران این هتل سه ستاره میتوانند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف میل کنند. همینطور میتوانند اوقات فراغت خود را در تراس و یا باغ سرسبز هتل فلامینگو گروپ تفلیس بگذرانند.
[عکس: 1533281657.jpg]
دسترسی های نزدیک به هتل فلامینگو گروپ تفلیس
از این هتل سه ستاره میدان فریدام یک مایل فاصله است. جاذبه هایی مثل سالن تئاتر روستاولی، سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس دو مایل می باشد. فرودگاه بین المللی تا هتل فلامینگو گروپ تفلیس شش مایل فاصله دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان