انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اهمیت سئو سایت شخصی

اهمیت سئو سایت شخصی

#1
سئو سایت شخصی با توجه به اهمیت استفاده از گوگل و دیگر موتورهای جستجو در طراحی سایتغیر قابل چشم پوشی است. این دسته از کاربران برخی مواقع تصور می‌کنند طراحی وب سایت شخصی نیازی به سئو ندارد، اما این موضوع اشتباه بوده و هر نوع وب سایتی فارغ از نوع آن باید برای موتورهای جستجو بهینه شود.
دلیل سئو سایت شخصی
امروز می‌دانیم کاربران برای دست پیدا کردن به هر نوع اطلاعاتی اعم از پیدا کردن آهنگ، کسب اطلاعات درباره یک فرد خاص، یافتن یک رستوران و یا هر نوع اطلاعات علمی و عمومی دیگری دست به دامن گوگل می‌شوند. حجم اطلاعات موجود در فضای وب به صورت انفجاری هر دقیقه در حال افزایش بوده و بدون استفاده از موتورهای جستجو حقیقتا نمی‌توان به موارد مورد نظر دست پیدا کرد. اما آیا سئو سایت شخصی چیزی است که واقعا اهمیت داشته باشد؟
کاربران برای دست پیدا کردن به اطلاعات مربوط به یک فرد خاص نیز از موتور جستجو گوگل استفاده می‌کنند، به این معنی که تلاش می‌کنند با وارد کردن نام وی، وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و دیگر صفحه های وب مربوط به وی را مشاهده کنند. سئو سایت شخصی در یک زمان اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند و آن زمانی است که ترکیب نام و نام خانوادگی فرد، به دفعات وجود داشته باشد.

[عکس: personal-website-1.jpg]

حالتی را در نظر بگیرید که فردی با نام “محمد محمدی” برای خود یک وب سایت شخصی طراحی کرده و درون آن مهارت ها، سوابق شغلی، سوابق تحصیلی و مدارک آکادمیکش را ذکر کرده است. آیا با توجه به این که در ایران هزاران فرد با این نام و نام خانوادگی وجود دارد، این وب سایت رتبه خوبی در گوگل کسب خواهد کرد؟ قطعا چنین نیست. اما اگر ترکیب اسمی فرد چیزی بود که کمتر تکرار شده است، وضعیت کمی متفاوت بود.

در سئو سایت شخصی همچون سئو سایت در حالت کلی یک قانون کلی وجود دارد؛ هر چه تعداد رقبا کمتر باشد، کار بسیار راحت‌تر خواهد بود، در غیر این صورت برای بهبود بخشیدن رتبه وب سایت خود باید تلاش زیادی کرد. منظور از رقابت، تعداد وب سایت هایی است که برای دست پیدا کردن به یک رتبه خوب در آن کلمه و یا عبارت کلیدی تلاش می‌کنند.

[عکس: personal-website-3.jpg]

در هر صورت، شما وب سایت شخصی خود را با اهدافی مختلف همچون دست پیدا کردن به اعتبار بیشتر در دنیای وب و یا به منظور داشتن یک رزومه شخصی در فضای وب ایجاد کرده‌اید. حال اگر این وب سایت در صورت جستجو در صفحه اول موتور جستجوی گوگل نمایش داده نشود، آن چنان که باید تاثیرگذار نخواهد بود. کاربران همانطور که نام وب سایت شرکت ها را به خاطر نسپرده و برای دست پیدا کردن به وب سایت های آن‌ها از گوگل استفاده می‌‌کنند، برای کسب اطلاعات درباره یک فرد نیز تنها نامش را در این موتور جستجو وارد می‌کنند.
دلیل دیگر اهمیت سئو سایت شخصی این است که بسیاری از افراد از وجود یک وب سایت شخصی برای فردی کاملا بی‌خبر بوده و تنها نامش را در گوگل وارد می‌کنند، اما با دیدن وب سایت وی هیجان زده شده و تاثیر زیادی می‌پذیرند. شرکت اینتن مفتخر است تا امروز برای افراد زیادی با زمینه های کاری متفاوت اقدام به طراحی سایت شخصی کرده است. به همین دلیل می‌توانید این پروژه خود را به شرکت اینتن بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان