انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اخذ رتبه و ثبت شرکت

اخذ رتبه و ثبت شرکت

#1
اخذ رتبه – اخذ گرید چیست ؟ رتبه معیاری برای تشخیص توانایی شرکت ،براساس افراد و سوابق و تجربیات آنها، است. ا ین بررسی بر طبق ضوابط و آیین نامه هایی که، توسط معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود ، انجام می گیرد. سایت موسسه حقوقی امیران به آدرس http://sabteamiran.com می تواند اطلاعات مفید و جامعی در خصوص اخذ رتبه در کرج و خرید و فروش شرکت گرید دار به شما بدهد.
لیست رشته های پیمانکاری جهت اخذ رتبه (گرید)

ساختمان و ابنیه
راه و ترابری
صنعت و معدن
تاسیسات و تجهیزات
کشاورزی
آب
مرمت آثار باستانی
کاوش های زمینی
ارتباطات
نفت و گاز
نیرو
لیست رشته های مشاوران جهت اخذ رتبه (گردی)

گروه شهرسازی و معماری
گروه راه و ترابری
گروه مهندسی آب
گروه مطالعات کشاورزان
گروه انرژی
گروه پست و مخابرات
گروه صنعت
گروه معدن
گروه نفت و گاز
گروه تخصص های مشترکخرید و فروش گرید ۵ برقخرید و فروش رتبه پیمانکاریخرید شرکت های رتبه ۵ تا ۱ پیمانکاریخرید شرکت های رتبه ۳ تا ۱ مشاورفروش و واگذاری شرکت های رتبه دار پیمانکار و مشاوررتبه ۵ آماده راه – رتبه ۵ آماده ساختمان – رتبه ۵ آماده تاسیسات – رتبه ۵ آماده نیرو – رتبه ۵ آماده ساجات کارتکس روی سایتقیمت شرکت رتبه ۵ تک شاخه با مسئولیت محدود حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان(باتوجه به کارکرد و سال ثبت)قیمت شرکت رتبه ۵ تک شاخه سهامی خاص حدود ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان(باتوجه به کارکرد و سال ثبت)قیمت شرکت رتبه ۴ با مسئولیت محدود حدود ۵۰ تا ۶۵ میلیون تومان(باتوجه به کارکرد و سال ثبت)قیمت شرکت رتبه ۴ سهامی خاص حدود ۶۰ تا۹۰ میلیون تومان(باتوجه به کارکرد و سال ثبت)

ما در موسسه ی ثبت امیران تمام خدمات اخذ رتبه پیمانکاری ، اخذ گرید در کرج ، اخذ رتبه راه و ابنیه ،اخذ رتبه برق و دیگر خدمات مربوط به ثبت شرکت و ثبت شرکت در کرج را انجام می دهیم . شما با تماس با تیم کارشناسان ما در شرکت ثبت امیران می توانید کلیه امور مربوط به ثبت خود را به ما بسپارید، تا در کمترین زمان با بالاترین دقت و کیفیت انها را به انجام برسانیم .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان