انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مارکتینگ چیست و چگونه با طراحی سایت سرعت می‌گیرد؟

مارکتینگ چیست و چگونه با طراحی سایت سرعت می‌گیرد؟

#1
مارکتینگ چیست و چرا برای یک کسب و کار فوق العاده اهمیت دارد؟ چگونه با طراحی سایت می‌توان در بازاریابی دیجیتالی موفق شد؟ آیا بدون استفاده از دیجیتال مارکتینگ می‌توان در بازاریابی به موفقیت دست پیدا کرد؟ بعد از مطرح شدن سوال مارکتینگ چیست سوال های دیگری نیز مطرح خواهند شد که در این مطلب تصمیم داریم به آن‌ها پاسخ بدهیم.
مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد؟
بر اساس یک ضرب المثل قدیمی، اگر فردی 100 واحد پولی به دست آورد، می‌بایست 99 واحد آن را خرج تبلیغات کند، چرا که در این صورت همیشه از کسب 1 واحد پولی به عنوان سود پایدار مطمئن خواهد بود. بدون تبلیغات یا بازاریابی نمی‌توان کسب و کار خود را زنده نگه داشت، چرا که زیر پای افراد و شرکت های دیگری که با قدرت مشغول تبلیغ هستند شکسته خواهید شد. اما مارکتینگ چیست و چه شاخه هایی دارد؟
در بازاریابی قدیمی افرادی در محل های جغرافیایی خاص اقدام به معرفی خود به مشتریان احتمالی کرده و تلاش می‌کردند نظر آن‌ها را به منظور خرید از خود جلب کنند. مشکل این نوع مارکتینگ این است که زمان زیادی صرف آن شده و تنها یک منطقه جغرافیایی خاص توسطش پشتیبانی می‌شود.


[عکس: Digital-Marketing-12-2.jpg]


کمی بعدتر بازاریابی تلفنی روی بورس افتاد، اما از آنجایی که این نوع تماس ها برای بسیاری از افراد آزاردهنده محسوب می‌شود، امروز کمتر شرکتی تلاش می‌کند به این شیوه مشتریان جدیدی به دست بیاورد. اما بعد از آن به دیجیتال مارکتینگ رسیدیم که امروز اولویت اول شرکت ها به منظور انجام تبلیغات است. سال ها قبل افراد چندان زیادی در اینترنت حضور نداشتند، اما امروز افراد زیادی در هر روز چندین ساعت را پای اینترنت می‌گذرانند. به همین دلیل اینترنت به نظر بسیاری از کسب و کارها بستر مناسب‌تری به منظور بازاریابی است. اما مارکتینگ به این روش چیست و چه مزیت هایی دارد؟

در پاسخ به سوال مارکتینگ چیست باید در ابتدا یک سوال دیگر مطرح کنیم. منظور کدام نوع بازاریابی است؟ اگر مقصود بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ باشد، به تمامی روش هایی اطلاق می‌شود که در بستر اینترنت به منظور شناسندن خود به دیگران استفاده می‌کنیم. به عنوان اصلی ترین راهکار به این منظور باید به طراحی سایت اشاره کرد که بهانه‌ای برای استفاده از سئو سایت به عنوان پرکاربردترین روش دیجیتال مارکتینگ است. موتور جستجوی گوگل که سال ها است نیازهای اطلاعاتی کاربران را برطرف می‌کند، وب سایت های دارای محتواهای مناسب را نمایش خواهد داد، پس در ابتدا باید یک وب سایت طراحی کرد!

[عکس: Digital-Marketing-5.jpg]

اما بعد از آن می‌توان طبق تعریف به سراغ هر ابزار دیگری در بستر اینترنت رفت. حتی داشتن یک کانال در تلگرام و یا یک صفحه در اینستاگرام نیز جزو روش های بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شوند، چرا که در حال استفاده از یک پلتفرم در بستر اینترنت به منظور معرفی خود هستید. همانطور که احتمالا از این مثال حدس زده‌اید، بعد از سئو سایت، مهم ترین روش بازاریابی دیجیتالی فعالیت در شبکه های اجتماعی است.
دیجیتال مارکتینگ برخلاف تعریف ساده آن، بحث بسیار پیچیده‌ای است و در صورت عدم فعالیت صحیح در آن، منابعتان را تلف خواهید کرد. اگر تمایل دارید درباره روش های بازاریابی دیجیتالی اطلاعات بیشتری کسب کنید با اینتن تماس گرفته و از مشاوره های تخصصی کارشناسان این شرکت به صورت رایگان بهره مند شوید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان