انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش های سئو سایت بعد از طراحی برای بهینه سازی

روش های سئو سایت بعد از طراحی برای بهینه سازی

#1
برای بهینه سازی وب سایت بعد از طراحی باید دست به دامن تکنیک های سئو شوید، در غیر این صورت طراحی سایت شما راه به جایی نبرده و در بین میلیون ها وب سایت مشابه دیگر گم خواهد شد. در این مطلب با مهمترین روش های سئو سایت آشنا می‌شویم که به شما کمک می‌کنند بعد از طراحی وب سایت آن را بهینه سازی کنید.
اصلی‌ ترین روش های سئو سایت
در دنیای سئو یک اصل بسیار بسیار مهم و غیر قابل چشم پوشی وجود دارد؛ محوا پادشاه است! در دنیای وب که تعداد زیادی وب سایت وجود دارند، تنها مواردی برتر محسوب خواهند شد که محتواهای دست اول تهیه کرده و دارای مطالب بسیار مفیدی باشند. به همین دلیل برای سئو سایت باید بیش از هر چیزی دیگری به تولید محتوای دست اول اهمیت بدهید.

[عکس: SEO-2.jpg]

البته هر نوع محتوای نو و دست اولی از نظر گوگل ارزشمند نیست، به همین دلیل باید یکی دیگر از روش های سئو سایت را نیز ذکر کنیم. گوگل به منظور ارزیابی یک مطلب و رتبه بندی آن، به چند فاکتور مهم توجه می‌کند، به همین دلیل باید مطلب خود را با در نظر گرفتن این موارد نوشت، وگرنه با وجود داشتن بار علمی خوب، نظر بزرگترین موتور جستجو را به خود جلب نخواهد کرد. به عبارت دیگر و به اصطلاح تخصصی باید مطلب را سئو محور نوشت.
اما تولید محتوای دست اول به عنوان یکی از مهمترین روش های سئو سایت زمانی کارساز خواهد بود که وب سایت از نظر گوگل بهینه باشد، در غیر این صورت تولید محتوا در یک وب سایت که ساختار بهینه‌ای ندارد، چندان سودمند نخواهد بود. ساختار کدنویسی وب سایت باید به ذائقه این موتور جستجو خوش بیاید، وگرنه نگاهی به مطالب شما نخواهد انداخت، هر چند آن‌ها را با صرف زمان زیاد نوشته باشید.
یکی از مشکلات استفاده از قالب های آماده نیز همین مورد است که با اصلی ترین روش های سئو سایت در تضاد قرار دارد. این موضوع نشان می‌دهد حین انتخاب شرکت طراح وب سایت خود باید دقت بیشتری به خرج دهید، چرا که شالوده آن بعدها در پیاده سازی روش های سئو سایت تاثیرگذار خواهد بود.

[عکس: SEO-3.jpg]

یکی دیگر از مهترین روش های سئو سایت فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی است. همانطور که می‌دانید دریافت لینک از وب سایت های معتبر و دارای رتبه و بازدیدکننده زیاد یکی از روش های سئو سایت محسوب می‌شود، به همین دلیل باید تلاش کنید از شبکه های اجتماعی که همگی رتبه گوگل بسیار عالی داشته و بازدیدکننده بسیار زیادی دارند، لینک های بیشتر و بیشتری دریافت کنید. به این ترتیب بدون نیاز به خرید لینک از وب سایت های دارای رتبه گوگل مناسب، می‌توانید به میزان زیادی به بهبود رتبه وب سایت خود کمک کنید.
شرکت اینتن افتخار دارد علاوه بر قرارگیری در زمره قدیمی ترین، بهترین و شناخته شده ترین شرکت های طراحی سایت، کسب و کارهای زیادی تنها به منظور بهبود سئو سایت خود به سراغ این شرکت می‌آیند. برگ برنده این شرکت داشتن تخصص در هر دو زمینه طراحی سایت و سئو سایت است که سبب می‌شود بتوان هر دو پروژه خود را به این شرکت سپرد. به این ترتیب و به خاطر یکپارچه شدن فعالیت ها زیر دست یک شرکت، یک مجموعه و تیم مشخص، نتیجه بسیار بهتری به دست خواهد آمد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان