انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شروع کسب درآمد از اینترنت با طراحی سایت

شروع کسب درآمد از اینترنت با طراحی سایت

#1
کسب درآمد از اینترنت نیازمند برآورده شدن یک سری پیش نیازها است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. کسب درآمد اینترنتی ابتدا با طراحی سایت آغاز شده و سپس با اعمال دیگری ادامه پیدا می‌کند. به این منظور باید دست به دامن سئو سایت و دیگر ترفندهای دیجیتال مارکتینگ شد.
یکی از مزیت های کسب درآمد از اینترنت عدم نیاز به صرف منابع است. به عنوان نمونه فردی که از اینترنت کسب درآمد می‌کند نیازی به پرداخت مالیات نداشته و نیازی ندارد تا حتما برای خود یک دفتر مهیا کند. از طرفی دیگر با عدم نیاز به تهیه محلی فیزیکی برای کار، دیگر نیازمندی ها نیز همچون پرداخت مالیات و آب و برق برای اجاز یک محل کار از بین می‌روند.
پیش نیازهای کسب درآمد از اینترنت
اما این کار نیازمند انجام یک سری پیش نیازها است. به عنوان نمونه باید به وسیله طراحی سایت، ایجاد یک صفحه اینستاگرامی و یا راه اندازی یک کانال تلگرامی اقدام به تاسیس یک شعبه مجازی برای خود در اینترنت کنید. وقتی در اینترنت هیچ شعبه‌ای ندارید، مطمئنا نخواهید توانست از آن مزایایی نیز به دست بیاورد.
مقاله پیشنهادی: کسب درآمد اینترنتی در ایران چگونه امکان‌پذیر است؟

[عکس: Online-Store-4.jpg]

با وجود تعدد موارد پیش رو پیشنهاد می‌شود کار را با طراحی سایت آغاز کنید. یک وب سایت هم از نظر اعتبار و هم از نظر کارایی در مقایسه با یک صفحه اینستاگرامی و یا صفحه‌ای در هر شبکه اجتماعی دیگر بهتر محسوب می‌شود. شرایطی را نظر بگیرید که یک کاربر به یک وب سایت و یک صفحه در شبکه های اجتماعی برای نخستین مرتبه برخورد کرده است. در شرایط برابر و وقتی که کاربر هیچ کدام یک را از قبل نمی‌شناسد، برای خرید کردن مطمئنا وب سایت را ترجیح خواهد داد.
البته برای جلوگیری از صرف هزینه، برای آغاز کسب درآمد از اینترنت می‌توان کار را از شبکه های اجتماعی شروع کرد و سپس به طراحی سایت گسترش داد، اما بسیاری از شرکت ها ترجیح می‌دهند عکس این موضوع عمل کنند. آن‌ها در ابتدا برای شروع کسب درآمد از اینترنت یک وب سایت طراحی کرده و سپس برای وب سایت خود صفحه هایی را در دیگر شبکه های اجتماعی راه اندازی می‌کنند. این کار به افزایش کسب درآمد از اینترنت آن‌ها کمک زیادی خواهد کرد.
مقاله پیشنهادی: چه نوع طراحی سایت برای کسب درآمد عالی باید داشته باشیم؟


[عکس: Web-Design-4-2.jpg]

به منظور درآمدزایی از اینترنت می‌بایست متفاوت ظاهر شد، چرا که امروز در هر زمینه فعالیت رقبای زیادی وجود داشته و هم اکنون نیز افراد زیادی در پی افزایش درآمد خود از طریق فضای مجازی هستند. متفاوت بودن می‌تواند نمونه هایی داشته باشد، اما این موضوع منحصر به محصولات و خدمت ارائه شده نیست.
به عبارت دیگر آن دسته از افراد و شرکت هایی که در کسب درآمد از اینترنت موفق عمل می‌کنند، لزوما خدمات و کالاهای متفاوتی را به مشتریانشان ارائه نمی‌کنند، بلکه ممکن است از روش های دیگری همچون تولید محتوا به شیوه‌ای جذاب استفاده کرده باشند. کاربران حین سفارش کالا و یا دریافت سرویس از آنجایی که محصول را به صورت فیزیکی ندیده و لمس نمی‌کنند، می‌بایست از طریق توضیحات ارائه شده برای درخواست همکاری از شما ترغیب شوند، به همین دلیل باید بتوانید به شیوه‌ای متفاوت از زمان کسب و کار به صورت سنتی آن‌ها را تشویق کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان