انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش طراحی سایت با هزینه کم

روش طراحی سایت با هزینه کم

#1
طراحی سایت با هزینه کم با توجه به نیاز همه مشاغل به داشتن یک شعبه در اینترنت و شروع تجارت الکترونیک بسیار ضروری است. کسب و کارها حین مراجعه به شرکت های طراحی سایت با تعرفه های چند میلیونی رو به رو می‌شوند که سبب می‌شود از تصمیم خود پشیمان شوند. پیشهاد ما این است که کار را با طراحی سایت با هزینه کم آغاز کنید.
بسیاری از شرکت ها در همان ابتدای درخواست اجرای پروژه، قابلیت های بسیار زیادی را از طراح و توسعه دهنده طلب می‌کنند. این موضوع علاوه بر اینکه زمان انجام پروژه را افزایش می‌دهد، قیمت ها را نیز بسته به میزان امکانات درخواست شده افزایش خواهد داد. توصیه ما این است که هرگز از ایده هایی که در سر دارید به خاطر کمبود بودجه دست بر ندارید. در عوض، قدم به قدم جلو رفته و کار را به وسیله طراحی سایت با هزینه کم شروع کنید.
طراحی سایت با هزینه کم
طراحی وب سایت ماژولار امروز به توسعه دهنده اجازه می‌دهد در هر زمانی، به قابلیت های وب سایت کنونی بیفزاید، درست همانند یک اپلیکیشن موبایل که هر از چند گاه برای آن آپدیت منتشر می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم در ابتدا و حین طراحی سایت با هزینه کم خود حداقل قابلیت هایی که باید در ابتدا وجود داشته باشند را درخواست کرده و بقیه موارد را به مرور زمان به آن اضافه کنید.
یک فروشگاه اینترنتی را نظر بگیرید. امکان اضافه کردن محصولات به سبد خرید و پرداخت مبلغ به صورت اینترنتی جزو قابلیت هایی است که حتی حین طراحی سایت با هزینه کم نیز نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد. اما قابلیت جستجو و یا مقایسه پیشرفته چندان ضروری نیست. پس با هزینه کم وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کرده و به مرور زمان دایره قابلیت های آن را بزرگتر کنید.

[عکس: Web-Design-17.jpg]

یک وب سایت شرکتی نیز می‌تواند چنین وضعیتی داشته باشد. برای یک کسب و کار که هم اکنون تصمیم گرفته شعبه‌ای مجازی برای خود تاسیس کند، داشتن یک وب سایت به منظور نمایش آدرس و معرفی خود به کاربران کفایت می‌کند. بعدها و به وسیله پرداخت هزینه می‌توان هر قابلیت دیگری را به آن اضافه کرد.
مقاله پیشنهادی: طراحی سایت شرکتی ارزان
تعلل کسب و کارها به منظور دست پیدا کردن به بودجه کافی برای طراحی سایتی که مملو از قابلیت های مد نظرشان است، تنها سبب می‌شود از سایر رقبا عقب بیفتند. اما طراحی سایت با هزینه کم به ما یادآوری می‌کند چنین کاری نیاز نیست. نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید این است که از توسعه دهنده خود بخواهید از سیستم های مدیریت محتوای متن باز به منظور طراحی سایت با هزینه کم شما استفاده کنند.


[عکس: Web-Design-26-1.jpg]

سیستم های مدیریت محتوا دارای قوانین و استانداردهایی عمومی بوده و شرکت های زیادی با آن‌ها آشناییت دارند، به همین دلیل اگر یک شرکت برایتان وب سایتی را طراحی کند، می‌توان از شرکتی دیگر خواست کرد تغییراتی در آن اعمال کند. اما وقتی شرکت طراح اولیه، از یک سیستم مدیریت اختصاصی استفاده می‌کند، علاوه بر این که مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری به منظور طراحی خواهید شد، برای همیشه به آن شرکت وابسته می‌مانید که ممکن است زمینه سو استفاده های بعدی را فراهم کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان