انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهره بردن از تبلیغات در سایت ها برای بهبود رتبه سئو سایت

بهره بردن از تبلیغات در سایت ها برای بهبود رتبه سئو سایت

#1
در حالت عادی به وسیله تبلیغات در سایت ها تنها بازدیدکننده به دست آورده و به رتبه سئو شما کمک نمی‌شود. به همین دلیل فقط در زمانی که به طراحی سایت خود از طریق تبلیغات بنری مشتری جذب کرده‌اید، ورودی خواهید داشت، در حالی که سئو سایت یک سرمایه گذاری همیشگی و مطمئن است.
انجام تبلیغات در سایت ها
متداول ترین تبلیغات در سایت ها تبلیغات بنری است، به این شیوه که یک وب سایت دارای بازدیدکننده بالا انتخاب کرده و سپس بنر خود را بر روی آن قرار می‌دهیم. با این کار در حال استفاده از ظرفیت بالای آن وب سایت هستیم، به این شیوه که کاربران و بازدیدکنندگان آن را به سمت خود جذب می‌کنیم.
در این روش، نمی‌توان مشتریانی دائمی به دست آورد. بازدیدکنندگان آن وب سایت در صورت جذب شدن به بنر ما بر روی آن کلیک کرده و برای یک مرتبه سرویس دریافت می‌کنند و یا محصولی را خریداری می‌کنند،‌ اما اغلب نام وب سایت را به خاطر نسپرده و دوباره به سراغ آن نمی‌آیند. به محض برداشتن این بنر از روی سایت و اتمام تبلیغات در سایت ها دیگر ورودی جدید به دست نخواهد آمد.
[عکس: Internet-Advertisement-3-1.jpg]

اما روشی بهتر از تبلیغات در سایت ها به منظور دریافت ورودی وجود دارد. بهتر است با تمرکز بر روی سئو سایت و سرمایه گذاری بر روی آن، رتبه وب سایت خود را در گوگل بهبود بخشیده و به این وسیله همیشه از بزرگترین موتور جستجوی دنیا ورودی بگیریم. این کار بدون هزینه است! یعنی گوگل به خاطر نمایش دادن وب سایت ما به کاربرانی که به دنبال جستجوی عبارت و یا کلمه های خاصی هستند، پولی از ما دریافت نمی‌کند.

مقاله پیشنهادی: بهترین روش‌های تبلیغات برای سایت

[عکس: Internet-Advertisement-2-1.jpg]

اما می‌توان با یک تیر دو نشان زد، در حالی که هزینه کمتری نیز صرف می‌کنیم. انتشار رپورتاژ آگاهی یکی از بهترین و محبوب ترین روش های انجام تبلیغات در سایت ها است، به همین دلیل روز به روز به طرفداران آن افزوده می‌شود. در این روش به جای قرار دادن یک بنر از شما، یک مطلب درباره مجموعه و کسب و کار شما در وب سایت مقصد منتشر می‌شود. در قدم اول، به صورت مستقیم مشتریانی را از آن وب سایت به دست خواهید آورد.
اما در رپورتاژ آگهی، همیشه بین دو الی سه لینک از وب سایت شما نیز قرار داده می‌شود. اگر کمی با سئو سایت آشناییت داشته باشید می‌دانید دریافت بک لینک خوب، یکی از بهترین و موثرترین روش های بهبود رتبه گوگل است. از طرفی وب سایت های دارای بازدیدکننده بالا معمولا رتبه گوگل خوبی دارند. به همین دلیل نه تنها به صورت مستقیم از تبلیغات در سایت ها مشتری جذب می‌کنید، بلکه به خاطر بهبود سئو سایت نیز به صورت غیر مستقیم مشتریانی به دست خواهید آورد.

پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان