انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اقامت در دبی

اقامت در دبی

#1
اطلاعات عمومی در مورد شرایط و انواع مختلف ویزا در امارات متحده عربی در زیر آمده است. با این حال، مقررات ویزا دائما در حال تغییر است و بنابراین، باید قبل از سفر با نماینده مسافرتی یا نزدیک ترین سفارت یا کنسولگری یا شرکت هواپیمایی تایید شود.
شهروندان 33 کشور ذکر شده در اینجا قبل از ورود به فرودگاه امارات متحده عربی به ویزا نیازی ندارند. مهاجران از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC) نیز برای بازدید از امارات متحده عربی به ویزا نیازی ندارند. آنها تنها باید گذرنامه GCC خود را در نقطه ورود به امارات متحده عربی ارائه دهند. با این حال، افرادی که برای اشتغال وارد امارات متحده عربی می شوند، به ویزا نیاز دارند که می توانند آن را از طریق کارفرما یا اسپانسر خود به دست آورند. نوع ویزای مورد نیاز برای ورود به امارات متحده عربی به عوامل متعددی مانند ملیت، هدف سفر، مدت اقامت و غیره بستگی دارد. برای بازدیدکنندگانی که مدت اقامت آنها بیشتر از زمان مقرر شود، جریمه 100 درهم به ازای هر روز اعمال می شود.
ویزا در زمان ورود به دسته های زیر اعطا می شود:
ساکنان AGCC: ساکنانی که شهروندان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نیستند، اما دارای مقام حرفه ای بالا مانند مدیر شرکت، حسابدار، حسابرس، تاجر، مهندس، پزشک، داروساز یا کارمند بخش دولتی می باشند، و خانواده ها، رانندگان و کارکنان شخصی آنها توسط آنها حمایت می شوند، واجد شرایط اخذ ویزای غیر قابل تمدید 30 روزه در زمان ورود در درب های ورودی تصویب شده می باشند. به شهروندان ملی کشورهای: انگلستان (با حق اقامت در انگلستان)، فرانسه، ایتالیا، آلمان، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئیس، اتریش، سوئد، نروژ، دانمارک، پرتغال، ایرلند، یونان، فنلاند، اسپانیا، موناکو، واتیکان، ایسلند، آندورا، سان مارینو، لیختن اشتاین، ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، ژاپن، برونئی، سنگاپور، مالزی، کره جنوبی و دارندگان گذرنامه های SAR هنگ کنگ، پس از ورود به امارات متحده عربی یک ویزای رایگان تنها برای یک سفر اعطا خواهد شد. لازم به ذکر است که این لیست گاه به گاه تغییر می کند و بنابراین بهتر است که آن را با سفارت امارات متحده عربی در کشور خود یا شرکت هواپیمایی مورد استفاده برای سفر به امارات متحده عربی چک کنید.

اقامت در دبی ، تور ارزان دبی 

ویزا برای موارد زیر مورد نیاز نیست:
شهروندان GCC: شهروندان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، از جمله کویت، بحرین، قطر، عربستان سعودی و عمان به ویزا نیازی ندارند. بازدیدکنندگانی که در هیچ یک از دسته های نامبرده قرار نمی گیرند، به ویزا و اسپانسر برای سفر خود نیاز دارند. اسپانسر معمولا از طرف بازدیدکننده درخواست ویزا می دهد. اسپانسرهای معتبر: شرکت های گردشگری و هتلداری می توانند از جانب گردشگر یک ویزای توریستی (Tourist Visa) با 30 روز اعتبار، یا یک ویزای خدمات (Service Visa) معتبر برای 14 روز یا یک ویزای بازدید (Visit Visa) به مدت 30 روز، که می تواند 30 روز دیگر هم تمدید شود، درخواست بدهند. شرکت های هواپیمایی و کنترل کنندگان خطوط هوایی، واجد شرایط درخواست ویزای ترانزیت (Transit Visa) 96 ساعته از طرف اعضای خدمه خود هستند. حتی سایر سازمان های مستقر در امارات متحده عربی نیز می توانند درخواست ویزای بازدید و ویزای خدمات بدهند. افرادی (دوستان یا خویشاوندان) که در حال حاضر در امارات متحده عربی ساکن هستند نیز طبق شرایط خاص، می توانند از جانب شما درخواست ویزای بازدید بدهند.



مجوز خدمات ورود:
مجوز خدمات ورود (Entry Service Permit) برای دسته های زیر و خانواده های آنها قابل اجرا می باشد، از جمله نمایندگان مدیران شرکت، حسابرسان، مدیران فروش، هیئت های نمایندگی از شرکت ها یا موسسات برای انجام فعالیت های تجاری در امارات متحده عربی، و مشاوران مورد نیاز توسط شرکت های امارات متحده عربی برای انجام وظایف فوری خاص. ویزا باید در عرض 14 روز از تاریخ صدور استفاده شود، چون غیر قابل تمدید است. این نوع مجوز ورود تنها برای اهداف فوری صادر می شود، و دارنده آن می تواند از طریق هر فرودگاهی به امارات متحده عربی وارد یا خارج شود. طبق تصمیم شورای وزیران، درخواست ویزای مجوز خدمات ورود توسط ملیت های مجاز به دریافت ویزای توریستی نیز امکان پذیر است.
پاسخ

اقامت در دبی

#2
با خدمات با کلاس جهانی هتل اوبروی، بهترین اقامتتان را تجربه کنید هتل اوبروی به فاصله 5 دقیقه با خودرو از مجتمع تجاری دبی مال قرار دارد. این هتل پنج ستاره نمای بی نظیری از برج معروف خلیفه ارائه میدهد. همچنین یک مرکز تجارت، باشگاه و 3 رستوران هم برای میهمانان در نظر گرفته شده است. وای فای رایگان نیز همه جا در دسترس است. با اتاق های مبله لوکس و طرّاحی نوین، اتاق های اوبروی به همراه بالکن و پنجره های از کف تا سقف ارائه می شوند. هر اتاق شامل تلویزیون تخت ماهواره ای، مینی بار و چای/قهوه ساز می باشد. رستوران های این هتل، شامل رستوران هندی و پان آسیایی است. همچنین یک بار برای میهمانان در نظر گرفته شده است با پرداخت هزینه اضافی، شما می توانید در مرکز اسپااز انواع ماساژ ها و درمان ها بهره مند گردید. کلاس های یوگا نیز در صورت تقاضا قابل هماهنگی است. شما می توانید با 20 دقیقه رانندگی خود را به مرکز مالی بین المللی دبیبرسانید. فرودگاه بین المللی دبی نیز در 18 کیلومتری هتل واقع شده است. پیشخدمت مخصوص هم برای پارک خودروی شما وجود دارد.
امکانات :
بیرونی: استخر روباز(همه ساله)، تراس
فعالیت ها: مرکز فیتنس، اسپا و مرکز سلامتی، ماساژ
غذا و نوشیدنی: رستوران، بار، صبحانه در اتاق، رستوران(سفارش غذا به صورت جدا)، رستوران(بوفه)، منوی ویژه غذاهای رژیمی(در صورت تقاضا)
اینترنت: رایگان! وای فای در تمام قسمت های هتل بدون هیچ هزینه ای موجود است.
پارکینگ: رایگان! پارکینگ رایگان خصوصی در محل امکان پذیر است(نیازی به رزرو نیست.)

[عکس: _1_dubaifa_560.jpg]
باکو ، دبی 
خدمات: سرویس اتاق، نهار بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، آژانس(رایگان)، تاکسی به فرودگاه(اضافه بها)، پذیرش 24 ساعته، پذیرش و خروج میهمان سریع ، تبدیل ارز، نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز ATM، سرویس مستخدم، رختکن، سرویس نگهداری از کودک، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتو، ماشین برق کفش، اتوی بخار لباس ها، سرویس پیشخدمت(زن) روزانه، امکانات برگزاری نشست ها/ضیافت ها، مرکز تجارت، فاکس/فوتوکپی،مرکز زیبایی/آرایشگاه، مغازه کادو فروشی
عمومی: روزنامه، گاوصندوق، اتاق های بدون سیگار، امکانات ویژه میهمانان معلول، اتاق های خانواده، آسانسور، مکان مخصوص سیگار کشیدن
زبان ها: چینی، اوکراینی، فیلیپینی، روسی، ژاپنی، اندونزیایی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، عربی
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان