انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مجتمع تجاری وافی مال دبی

مجتمع تجاری وافی مال دبی

#1
مرکز خرید وافی : مرکز خرید وافی سیتی مال دبی ، مجموعه ای  لوکس ، با مساحت ۵۲۰ هزار متر مربع و متشکل از حدود سیصد فروشگاه است که در چهار طبقه قرار دارند .
 
طراحی مرکز خرید وافی
مرکز خرید وافی ، تنها یک مرکز خرید ساده و بزرگ با تعداد زیاد فروشگاه نیست ! این مرکز خرید دارای جاذبه های بصری فراوانی است که به سبک معماری های کشور مصر طراحی شده است و در قسمت سقف مرکز خرید وافی نیز مانند اهرام مصر ، یک هرم شیشه ای بسیار زیبا نصب شده است. برای بازدید از این مرکز خرید باشکوه با تور ارزان دبی  سفر کنید.
همچنین در جای جای این مرکز خرید بزرگ ، مجسمه هایی به شکل فرعون های مصر قرار داده شده است . همچنین روی ستون های استوانه ای شکل این مرکز خرید نیز تصاویر و نگاره هایی به شکل خط میخی ، فراعنه و مصریان باستان نقاشی شده است که فضای مرکز خرید را زیبا و شبیه به مصر باستان می نماید .
 
امکانات مرکز خرید وافی
از جمله فروشگاه های مرکز خرید وافی می توان به انواع فروشگاه ها و بوتیک های گران قیمت و لوکس اشاره کرد . همچنین در این مرکز خرید تعدادی کافی شاپ و رستوران نیز برای رفع خستگی و گرسنگی خریداران و بازدید کنندگان دایر شده است . با این وجود ممکن است گاهی کودکان از گردش در مرکز خرید و سر زدن به فروشگاه های گوناگون خسته شوند ، اما مسئولان و سازندگان مرکز خرید وافی کودکان را از یاد نبرده اند ! در طبقه سوم این مرکز خرید بزرگ یک مجموعه تفریحی ساخته شده است تا کودکان بتوانند در زمان خرید والدینشان در این مکان به بازی و تفریح بپردازند و والدین نیز از امنیت کودکشان آسوده خاطر باشند .
علاوه بر این ها ،مرکز خرید وافی درواقع مجموعه ای از یک مرکز خرید و یک هتل لوکس به نام ” هتل رافلز ” است که می تواند اقامت گاه مناسبی برای مسافرین تور دبی باشد .
اگر شما نیز علاقمند به بازدید از مرکز خرید وافی سیتی مال دبی هستید می توانید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۲ و جمعه ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ساعت ۲۲ به خیابان القطاعیات واقع در کشور امارات متحده عربی ، شهر دبی ، مراجعه فرمایید .
وافی سیتی یک سازه چند منظوره در شهر دبی می باشد. این مجموعه شامل مرکز خرید، هتل، رستوران، اقامتگاه و نایت کلاب می شود. "شهر" وافی سیتی به شکل مصر باستان مدل سازی شده است. این محیط ویژه دارای ستون های یادآور کارناک، هرم های کوچک، و تصاویری از فرعون می باشد. همه دیوار ها دارای سنگ های به رنگ قهوه ای روشن هستند که در تمام سازه های مصر باستان یافت می شوند. مرکز خرید وافی اصلی ترین ویژگی وافی سیتی مرکز خرید آن است که در سال 2001 افتتاح شد و شامل بیش از 200 فروشگاه می باشد. رافلز دبی رافلز دبی در نوامبر 2007 اوّلین ساختمانش در خاورمیانه افتتاح کرد. رافلز دبی یک هتل 5 ستاره است که به شکل هرم ساخته شده و دارای 248 اتاق در 18 طبقه می باشد. اتاق های استاندارد رافلز با 70 متر مربّع مساحت، بزرگترین اتاق های ارائه شده در دبی هستند. اهرام هرم مجموعه ای است که شامل چندین رستوران، کافه و مرکز اسپا، از جمله Cleopatra و Pharaoh می باشد. اقامتگاه وافی اقامتگاه وافی مجموعه ای است که در جولای 1995 گشایش یافت. اقامتگاه ها دارای عضویت کامل مراکز اسپا در اهرام می باشند.
 

 


[عکس: Wafi_Mall_4_dubaifa_560.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط grease-trap

مجتمع تجاری وافی مال دبی

#2
[عکس: _3_dubaifa_560.jpg]
این هتل پنج ستاره دارای ساحل اختصاصی می باشد و با باغ های باشکوه احاطه شده است. چندین استخر شنا، مرکز اسپا و 11 رستوران فراهم می باشد. هر سوئیت لوکس این هتل دارای بالکن بزرگ و باغ اختصاصی می باشد اتاق های روشن دارای نشیمن، تلویزیون ماهواره ای و دی وی دی پلیر می باشد. حمّام اختصاصی هم دارای وان می باشد. میهمانان می توانند از استخر شنا هتل بهره مند شوند، رستوران Fontana هم غذاهای مدیترانه ای سرو می کند. Anchor هم با ساندویچ ها و سالادش به همراه نمایی از خلیج فارس از شم پذیرایی می نماید. کوکتل و نوشیدنی های سبک هم در 5 بار هتل فراهم می باشند. امکانات هتل شامل باشگاه کودک، منشی تور و مغازه های داخل هتل می باشد. جبل علی مکان مناسبی برای مسافرین علاقمند به ساحل، گردش و خرید می باشد. 
امکانات :
بیرونی: استخر روباز، باغ، تراس
فعالیت ها: زمین تنیس، زمین گلف(در 3 کیلومتری)، ماهی گیری، بیلیارد، تنیس روی میز، موج سواری، شیرجه، اسب سواری، اسکواش، غواصی، سونا، مرکز فیتنس، اسپا و مرکز سلامتی، ماساژ، جکوزی، حمّام
غذا و نوشیدنی: رستوران، بار، صبحانه در اتاق، رستوران(سفارش غذا به صورت جدا)، رستوران(بوفه)، اسنک بار،منوی ویژه غذاهای رژیمی(در صورت تقاضا)
اینترنت: رایگان! وای فای در تمام قسمت های هتل بدون هیچ هزینه ای موجود است.
پارکینگ: رایگان! پارکینگ رایگان خصوصی در محل امکان پذیر است(نیازی به رزرو نیست.)
خدمات: سرویس اتاق، اجاره اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، پذیرش و خروج میهمان سریع ، تبدیل ارز،منشی تور، سرویس بلیط، دستگاه خودپرداز ATM، سرویس نگهداری از کودک، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتو، ماشین برق کفش، امکانات برگزاری نشست ها/ضیافت ها، مرکز تجارت، فاکس/فوتوکپی،مرکز زیبایی/آرایشگاه، مغازه کادو فروشی، امکانات اتاق VIP، سوئیت ویژه ماه عسل. . .
باکو 
عمومی: روزنامه، گاوصندوق، مغازه(در هتل)، اتاق های بدون سیگار، امکانات ویژه میهمانان معلول، اتاق های خانواده . . . زبان ها: چینی، ویتنامی، اوکراینی، فیلیپینی، سوئدی، روسی، پرتغالی، هلندی، لیتوانیایی، ژاپنی، ایتالیایی، اندونزیایی، کروات، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، دانمارکی، بلغاری، عربی
پاسخ
 سپاس شده توسط grease-trap ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان