انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دستگاه رول کن

دستگاه رول کن

#1
دستگاه رول کن

با پیشرفت های حاضر بسیاری از کارها به سمت ماشینی شدن رفتند تا در کارهای روزمره به ایجاد سهولت بیانجامد و سرعت انجام کار را بالا ببرد .
از جمله این دستگاه ها می توان رول کن را نام برد . دستگاه رول کن برای رول کردن خمیر به کار می رود . از جمله فرم دهنده خمیر های باگت ، نان تست و سایر خمیر ها 
در این دستگاه ها امکان تنظیم نمودن طول خمیر و قطر آن وجود داشته و  این امر موجب تنظیم دقیق می شود .
دستگاه رول کن دارای چرخ های با کیفیتی نیز هستند که موجب می شود این دستگاه به راحتی جا به جا شود . طراحی وب سایت در تبریز  استفاده از دستگاه رول کن بسیار ساده بوده و می توان بدون نیاز به کارگر ماهر رول کردن خمیر را انجام داد . توسط کنترله تعبیه شده در دستگاه می توان آن را در حالت دستی یا اتومات تنظیم نمود . همچنین قابلیت تنظیم سرعت آن نیز وجود دارد . 
همچنین دستگاه های رول کن از ابعاد جمع و جوری تشکیل شده  اند که موجب می شود جابه جا یی آنها به راحتی انجام شود . از دیگر مزایای این دستگاه عدم دخالت دست می باشد همچنین خمیر پهن شده کاملا یکنواخت می باشد .
نوع دیگری از دستگاه های رول کن برای رول کردن ورقه های نازک فلزی به کار می روند . رول کن ورقه های فلزی دارای قلطک های فلزی می باشند که ورق ها را دربین قلطک ها قرار می دهیم و سپس با چرخاندن اهرم دستگاه ، ورق مورد نظر را به کمان مورد نیازمان تبدیل می کنیم . برای استفاده از این دستگاه باید آن را به میز کار متصل نمود تا تسلطمان در هنگام کار افزایش یابد .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان