انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه رتبه بندی الکسا را افزایش دهم؟

چگونه رتبه بندی الکسا را افزایش دهم؟

#1
بسیاری از صاحبان وب سایت ها اغلب از خود می پرسند چگونه می توانند رتبه بندی الکسای خود را به صورت پایدار بهبود دهند. چندین گزینه بهینه سازی وجود دارد؛ اگر چه برخی از این ها موثرتر از دیگران هستند. در زیر گام به گام مراحلی را توضیح می دهیم که می تواند رتبه وب سایت شما را بهبود دهد.

 

ایجاد محتوای منحصر به فرد

اولویت اصلی، تولید محتوای با ارزش و اورجینال است که به طور منظم به روز می شود. داشتن محتوای منحصر به فرد، به شما امکان می دهد که به بازدیدکنندگان وفادارتر برسید. اگر خوانندگان شما محتوای وب سایت را ارزشمند و آموزنده بیابند، احتمال بیشتری دارد که با استفاده از نظرات و اشتراک با سایت شما مشارکت داشته و بازگردند.

محتوای خوب عمدتا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، که به نوبه خود تاثیر مثبتی بر ایجاد لینک دارد. به این ترتیب تعداد بازدیدکنندگان جدید در طولانی مدت همراه با خوانندگان دائمی یا مشتریان شما رشد خواهد کرد. علاوه بر این، موتورهای جستجو مانند Google به محتوای با کیفیت بالا پاداش می دهد، به این معنی که وب سایت شما بیشتر در نتایج جستجو مشاهده می شود. علاوه بر این، میانگین زمان بازدید کاربران (زمان صرف شده در صفحه Retention Time) افزایش می یابد. این فقط به موقعیت شما در نتایج جستجو تاثیر نخواهد گذاشت بلکه رتبه بندی الکسا شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. بطور خلاصه: محتوای منحصر به فرد باعث افزایش میزان ترافیک سایت شما می شود.

 

مطمئن شوید که یک ساختار پیوند خوب داشته باشید

بهینه سازی لینک بخش جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی آنلاین است. این موضوع در ارتباط با هر دو لینک خارجی و همچنین داخلی نیز صادق است.

مهم است که اطمینان حاصل کنید که صفحات وابسته به یک موضوع در وب سایت های مختلف به هم مرتبط باشند. این نوع لینک ها به عنوان External Links Or Backlinks شناخته شده اند، این ها اقداماتی هستند برای ساخت ارتباط. آنها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا به طور واضح یک منطقه یا بخش را به هر وب سایت اختصاص دهند. بالاتر از همه، پیوندهای قوی و مفصل اطمینان حاصل می کنند که صفحه وب شما اعتبار پیدا می کند. به طور طبیعی برای اینکه همه اینها اتفاق افتد شما نیاز به یک پایه جامع و اساسی تشکیل شده از محتوای منحصر به فرد اورجینال دارید.

این مورد درباره ساختار پیوند داخلی صادق است که شما همچنین با آن می توانید رتبه الکسا ی خود را ارتقا دهید. به همین دلیل است که شما باید لینک ها را به متون خود اضافه کنید که از یک زیر صفحه به صفحه دیگر هدایت می شود. لینک های داخلی می توانند برای بازدیدکنندگان سایت شما سودمند باشند، چرا که ناوبری بسیار ساده تر می شود. آنها حتی می توانند به خزنده (Crawler) موتور جستجوگر کمک کند. پیوندهای داخلی به خوبی می توانند تاثیر مثبتی بر زمان نگهداری کاربر و در نتیجه بر رتبه بندی داشته باشند.

هر دو لینک خارجی و داخلی به موتورهای جستجو کمک می کنند تا محتوای وب سایت شما را بهتر درک کرده و تحلیل کنند. این محاسبات سپس کمک می کند تا تعیین شود که محتوای شما چگونه با عبارت های جستجو شده توسط یک کاربر متناسب است. لینک ها باید به طور متناسب گسترش یابند و از همه مهم تر نیز باید ارگانیک Organic باشند. مقدار بیش از حد لینک ها می تواند اعتبار و یا خوانایی وب سایت شما را کاهش دهد. این نیز توسط موتورهای جستجو تشخیص داده شده، در نهایت شما در نتایج جستجو به شدت نادیده گرفته خواهید شد.

 

کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید

متون با کلمات کلیدی مناسب جزء ضروری هر وب سایت موفق است. کلمات کلیدی مورد استفاده در وب سایت هایی که به لحاظ موضوعی مشابه شما هستند را پیدا کنید. تحقیق درباره کلمات کلیدی ممکن است به شما در درک آنچه مخاطبان هدف شما جستجو می کنند و نحوه جستجوی آن ها کمک کند. با این حال، به دنبال کلمات کلیدی های کمتر استفاده شده باشید. شما باید به دنبال کلمات کلیدی مرتبط باشید که با محتوای شما همخوانی دارد. شما همچنین می توانید در این رابطه از تجربه و دانش کارشناسان سئو در شرکت طراحی وب سایت دارکوب کمک بگیرید.

 

استراتژی بازاریابی رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید

هنگامی که صحبت از تجزیه و تحلیل رقبا می آید، ایده این است که وب سایت خود را در یک محدوده بزرگ قرار دهید. این به شما این امکان را می دهد که آنچه را که به بهترین شکل کار می کند پیدا کنید. بالاتر از همه، بسیار مهم است که شما آنچه کار شما را در رقابت متفاوت می کند شناسایی کنید. پس از این که آن را یافتید، می توانید وب سایت خود را به بهترین شکل تنظیم کنید. در حالت ایده آل، شما می توانید چیزی را به بازدید کنندگان و یا مشتریان خود ارائه دهید که توسط وب سایت رقبا ارائه نمی شود.

گام به گام، شما باید قادر به پیدا کردن استراتژی ایی باشید که قادر به شناسایی و پیش بینی روند بازار باشد. پس از این دیدگاه تازه به دست آمده، بازبینی استراتژی کلی شما بسیار آسان تر می شود. شما در موقعیتی قرار می گیرید تا تصمیمات آینده محوری را در پیش بگیرید و تاثیر مثبتی بر روی موقعیت خود در بازار بگذارید.
















سئو دارکوب-http://darkoob.co.ir
طراحی سایت دارکوب-http://darkoob.co.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان