انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی سایت تور تایلند

معرفی سایت تور تایلند

#1
جاذبه ها ي گردشگري تايلند 

 [عکس: ir3239.jpg]
بهترين جاذبه هاي گردشگري تايلند

 تايلند يکي از مناطق جذاب گردشگري در جهان است، سواحل آرام و زيبا، شهرهاي پر رفت و آمد، معابد باشکوه و طبيعت بي نظير آن هر ساله توريست هاي زيادي را به خود جذب مي کند. ما در اينجا تعدادي از بهترين جاذبه هاي گردشگري آن را برايتان آورده ايم.

1. منطقه زيباي كرابي که در سالهاي اخير به يكي از جذاب ترين سواحل جنوب شرق آسيا تبديل شده است، در جنوب تايلند و در امتداد ساحل درياي آندامان قرار گرفته و رودخانه كرابي از درون آن مي گذرد و به دريا مي ريزد.

 اين منطقه زيباي گردشگري با مساحتي حدود 4700 كيلومتر مربع، 130 جزيره بزرگ و كوچك دارد که تور تايلند بر جاذبه هاي آن افزوده است. سواحل ماسه اي سفيد و صخره هاي زيبا و انواع گياهان و جانواران محيطي براي آرامش و استراحت توريست ها جان مي دهد. در كرابي مي توان از قايق سواري در سواحل دريا و طبيعت وحشي و پارک هاي ملي و چشمه هاي آب گرم و آبشارهاي سرد لذت يك سفر خوب را برد.
 [عکس: ir3239-12.jpg]
  منطقه زيباي كرابي در جنوب تايلند و در امتداد ساحل درياي آندامان قرار گرفته

 2. قصر تابستاني بنگ پا اين، قصر تابستاني پادشاهان تايلندي بوده است. اين مکان باغ هاي زيبايي دارد و با معماري اروپايي تزيين شده است.
 [عکس: ir3239-4.jpg]
قصر تابستاني بنگ پا اين، باغ هاي زيبايي دارد و با معماري اروپايي تزيين شده است

3. ويي اينتانون مرتفع ترين کوه تايلند به حساب مي آيد. ارتفاع آن بين 800 متر تا 2565 متر متغير بوده که موجب بروز تغييرات آب و هوايي گرديده است. پارک ملي دويي اينتانون در استان چيانگ مي تايلند، آبشارها و کوه هاي فراوان و تنوع زيستي تور تايلند ارزان بالايي دارد، داراي غارهاي متعدد و شگفت انگيزي نيز است. اين منطقه در حقيقت مامني براي فعاليت ها و مناظر طبيعي متفاوت به شمار مي رود. از اين مکان به عنوان «سقف تايلند» نيز نام مي برند.
 [عکس: ir3239-2.jpg]
منطقه دويي اينتانون، داراي آبشارها و کوه هاي فراوان و غارهاي متعدد و شگفت انگيزي ميباشد
 
4. بازار دمنوين سادواک، بازاري شناور در بانکوک است که مواد غذايي محلي در آن به وفور يافت مي شود.
 [عکس: ir3239-5.jpg]
بازار دمنوين سادواک، بازاري شناور در بانکوک

5. لوي کراتونگ فستيوالي است که هر ساله در تايلند در شب ماه كامل دوازدهمين ماه قمري برگزار مي شود. در اين فستيوال مردم بالن هاي خود را به هوا مي فرستند تا بد اقبالي از آنها دور شود و نور فانوس راه درست را در زندگي به آنها نشان دهد.
 [عکس: ir3239-3.jpg]
لوي کراتونگ فستيوالي است که هر ساله در تايلند در دوازدهمين ماه قمري برگزار مي شود
 
6. کاخ بزرگ مجموعه‌اي از ساختمانهاي سلطنتي در بانکوک است که از قرن هجدهم ميلادي تاکنون محل اقامت رسمي پادشاهان آن کشور بوده‌ است. ساخت اين مجموعه ساختماني، از سال ???? ميلادي، آغاز شده و بطور مداوم، گسترش يافته‌است. 
 [عکس: ir3239-1.jpg]
کاخ بزرگ در بانکوک، از قرن هجدهم ميلادي تاکنون محل اقامت رسمي پادشاهان تايلند بوده‌ است

7. معبد وات رونگ خون در چيانگ راي، توسط چيره دست ترين معماران و طراحان تايلند ساخته شده است. اين معبد داراي نماي بسيار زيباي سفيد و شيشه اي است که آن را در تمام دنيا خاص کرده است. معماري هاي بسيار زيباي اين معبد واقعا چشم نوازند و نشان از هنر مردم اين محل دارد.
 [عکس: ir3239-6.jpg]
معبد وات رونگ خون, داراي نماي بسيار زيبايي است که آن را در تمام دنيا خاص کرده است
 
8. اگر به دنبال آرامش مي گرديد، يک قايق اجاره کنيد و به جزيره کو في في سري بزنيد. 
 [عکس: ir3239-7.jpg]
جزيره کو في في، يکي از اصلي ترين جاذبه هاي توريستي تايلند مي باشد

 9. معبد وا ماهاتات يکي از معابد قديمي است که در زمان پادشاه راما اول ساخته شده و از مهمترين جاذبه هاي گردشگري بانکوک است. مشهورترين بخش آن سرديس بوداست که با ريشه هاي درختان احاطه شده است.  
 [عکس: ir3239-10.jpg]
معبد وا ماهاتات، مهمترين جاذبه هاي گردشگري بانکوک است

10. شمال تايلند به تنوع گل و گياه شهرت دارد، به خصوص در ماه فوريه که بهترين ماه در چيانگ ماي است. رژه ماشين هاي حامل افراد که با گل ها تزيين شده، ويژگي به ياد ماندني اين رويداد ساليانه است. بخش هاي مختلف اين جشنواره شامل نمايش هاي هنري و مسابقات مختلف است که سه روزه در اولين آخر هفته ماه فوريه برگزار مي شود.
[عکس: ir3239-9.jpg]تنوع گل و گياه در شمال تايلند بسيار زياد است

11.اگر به حيوانات از جمله فيل علاقه داريد، به پارک ملي فيل ها در چيانگ ماي سري بزنيد. در اين مکان مي توانيد از نزديک با آنها ارتباط برقرار کنيد اما سوار شدن بر آنها ممنوع است.
[عکس: ir3239-8.jpg]پارک ملي فيل ها در چيانگ ماي يکي از ديدني هاي کشور تايلند ميباشد
  
 12. معبد ترايميت يکي از ديدني هاي بانکوک است که در شهر چينيها قرار دارد و محل  نگهداري بزرگ ترين مجسمه هاي بوداي جهان با قدمت 700 ساله است. 
[عکس: ir3239-11.jpg]معبد ترايميت محل نگهداري بزرگ ترين مجسمه هاي بوداي جهان

منیع thailandnet65


 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان