انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونگی تاثیر و اهمیت Anchor text در سئو

چگونگی تاثیر و اهمیت Anchor text در سئو

#1
چگونگی تاثیر و اهمیت Anchor text در سئو


گوگل و بسیاری از موتورهای جستجو، صفحات سایت ها را بعد از طراحی سایت تحت تاثیر مستقیم متن پیوندی که همان Anchor Text میباشد به آن صفحات در نتایج جستجو نشان میدهد. به همین دلیل میتوانید درک کنید که ابرمتن ها در سئو را با مشاهده به نمونه های فئق العاده از صفحات سایت که دارای رتبه بالای نتایج جستجو چگونه میباشد. Google bombs یکی از آسان ترین نمونه های برای پیدا کردن و درک کردن این موضوع میباشد که چگونه متن پیوندی روی SERP یا Search Engine Result Pages و یا همان لیست صفحات نتیج موتور جستجو اثر میگذارد.


تاثیر و اهمیت Anchor text در سئو


با جستجو کردن کلمه Miserable failure در گوگل Googlebomb صفحه رسمی بیوگرافی جورج بوش را نشان میدهد که همین مثال نشان دهنده قدرت متن پیوندی را نشان میدهد. زیرا که با مشاده کردن این صفحه متوجه میشوید که این صفحه متوجه میشوید که این کلمه در این صفحه استفاده نشده و با آنالیز و بررسی کردن بیشتر میتوانید این نکته را متوجه شوید که تعداد زیادی از وبلاگ نویس ها از متن پیوندی miserable failure برای لینک دادن به این صفحه استفاده میکنند.


تاثیر و اهمیت Anchor text در سئو


از طرفی که میلیون ها صفحه برای نتایج جستجو کلیمه Computer و همینطور میلیون ها صفحه برای نتایج جستجوی کلمه Computers کسب میشود و این نکته که این موارد کاملا تجاری و رقابتی هستند ، علتی هست که این دو سایت معمولا دارای رتبه بالایی در نتایج موتور جستجو هستند چیزی جز قدرت متن پیوندی نمیباشد. ما با بررسی کردن وب سایت های واقعی متوجه شدیم که متن پیوندی تقریبا همیشه یکی از فاکتورهای تصمیم گیرنده برای رنکینگ در SERP و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو میباشد. شما میتوانید با بهینه سازی کردن سایت خود در موتورهای جستجو در بالای لیست باشید. اما اگر از متن پیوندی نامناسب به طور نامناسب در لینک ها میتواند بهینه سازی وب سایت شما را خراب کرده و ممکن است در آینده شاهد نتایج خوبی نباشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان