انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مکان های دیدنی جهان!

مکان های دیدنی جهان!

#23
(۱۳۹۴/۱۲/۲۵, ۰۲:۰۰ ب.ظ)tripvc4 نوشته: مکان های زیر نماد های زیبای شهر استانبول هستند بازدید ، در تور استانبول از این بناها دیدن کنید.
قصر چیراآن یا قصر بشیکتاش به دستور سلطان عبدالعزیز ساخته شده . امروزه این قصر به دلیل شکوه و احتشام خود میزبان مناسبی برای عروسی ها ، مراسم ، مجالس و از این قبیل مراسم است. میتوانید این معماری باشکوه را از نزدیک ببینید و و تاریخ را در این مکان احساس کنید.
[عکس: 6mFQuochgXe.jpg]

درقصر در بین  بشیک تاش(Beşiktaş) ، اورتا کوی (Ortaköy) و بال موم جو (Balmumcu) قرا گرفته و جزو میراث فرهنگی و تاریخی ترکیه است . معماری این قصر به دوران بیزانس باز میگردد و امروزه به عنوان موزه مربوط به وسایل شخصی سلطان عبدالحمید دوم مورد استفاده قرار میگیرد و سالانه میزبان توریست های فراوانی میباشد همچنین داخل این قصر بزرگ "سالن تاتر قصر ستاره" و موزه "هنرهای صحنه" نیز قرار گرفته . توصیه میکنیم حتما از این قصر باشکوه دیدن بفرمایید.
[عکس: LvDsi1RTV08.jpg]

بازار سرپوشیده استانبول در مرکز شهر قرار دارد این بازار به دلیل بافت قدیمی و مغازه های متنوع و سنتی که بفروش میرساند یکی از محبوب ترین اماکن توریستی استانبول به حساب می آید ، بطوری که گفته میشود تعداد بازدیدکنندگان روزانه آن به نیم میلیون نفر میرسد. اجناس داخل بازار تمامی اقلامی که روزمره استفاده میکنیم را مهیا میکند. این مکان تاریخی به دستور سلطان محمد فاتح برای به نمایش گذاشتن صنایع دستی مردم ساخته شد.
این بازار از مکان هایی است که توصیه میکنیم حتما از آن دیدن فرمایید تا بیشتر با مردم بومی و محصولات محلی آن ها آشنا شوید.
[عکس: HnhSMZNxnKbGe.jpg]
این بازار در محله بایزید (Beyazıt) قرار دارد و در بین توریست های خارجی بسیار محبوب است. دیگ ، قابلمه ، منقل و انواع اجناس مسی را میتوانید در این بازار تاریخی خریداری کنید و یا فقط به بازدید آنها بروید.
اگر به دنبال یک سوغاتی ارزشمند وماندگار و یا یک یادگاری از سفر خود هستید توصیه میکنیم حتما به بازار مسگران سر بزنید و از تنوع اجناس لذت ببرید.
[عکس: TEtOt2Huds1eT.jpg]
این قصر زیبا از زمان امپراطوری بیزانس تا کنون پا برجاست و اگر چه کمی مورد کمتوجهی قرار گرفته ولی هنوز طرفداران خاص خود را دارد.این قصر با حفظ فضای رمز آلود که میراثی از وقایع تاریخی است همواره از مراکز قابل توجه و جالب برای توریست ها بوده.
[عکس: UoshtuyNjmG.jpg]
این مسجد در محله ایوب (Eyüp) و در کناره Haliç قرار دارد و به عنوان یکی ازمهمترین و مقدس ترین مساجد استانبول به حساب می آید. این مسجد تاریخی روزانه میزبان مردم شهرهای دیگر و توریست هایی از کشورهای اطراف میباشد. مسجد سلطان ایوب یکی از اماکن مهم برای برگزاری نماز جمعه و یکی از بهترین مکانها برای استشمام فضای معنوی و مقدس میباشد.
[عکس: wjIZRUFX333vQ.jpg]
این مکان نمایشگاهی از ماکت های مهمترین اماکن و اثار ترکیه میباشد. در این نمایشگاه میتوانید ماکت بسیاری از آثار مهم ترکیه از جمله ماکت قصر توپ کاپی ، ماکت مقبره آتاتورک (Anıtkabir) ، ماکت مقبره مولانا و بسیاری از آثار دیگر را  در کنار هم مشاهده کنید و درباره تاریخچه آنها اطلاعات کسب کنید. از سال 2003 این مکان یکی از اولین آدرس هایی است که هر گردشگر بعد از ورود به استانبول باید از آن دیدن کند توصیه میکنیم این نمایشگاه جالب را از دست ندهید.
[عکس: zVZvDupwgQZx.jpg]
این قصر به دستور آخرین ... مصر یعنی عباس حیلمی پاشا و به ساخت یک معمار ایتالیایی ساخته شد . ساخت آن در سال 1907 به پایان رسید و تمام ویژگی های معماری زمان خود را  حفظ کرده. امروزه یکی از بهترین مکان برای برگزاری مراسم عروسی و یا فقط بازدید و یک استراحت کوتاه میباشد.
[عکس: ltl6PDJgNB.jpg]

قلعه دختر در میان تنگه استانبول و بر روی یک خشکی بسیار کوپک بنا شده. درباره علت ساخت قلعه  روایت ها و افسانه های فراوانی است که همین بر فضای مرموز و محسور کننده آن افزوده. برای صرف یک شام رمانتیک به همراه همسرتان و یا تماشای یک غروب آفتاب زیبا قلعه دختر بهترین گزینه است توصیه میکنیم حتما از این مکان تاریخی و افسانه ای دیدن فرمایید.
[عکس: FVdIYcFDeJi.jpg]



 بسیار زیبا و دلنشین تشکر
عینک آفتابی اورجینال
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵, ۰۱:۵۷ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵, ۰۲:۰۰ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط atena9568 - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵, ۰۲:۵۳ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵, ۰۲:۰۶ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵, ۰۲:۰۷ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶, ۰۹:۳۷ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶, ۰۹:۴۸ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷, ۰۸:۳۰ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷, ۰۸:۴۱ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷, ۰۸:۴۸ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱, ۱۱:۱۵ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱, ۱۱:۳۹ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱, ۱۱:۵۳ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴, ۰۱:۲۷ ق.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴, ۰۱:۳۱ ق.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴, ۰۱:۳۹ ق.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵, ۱۰:۵۹ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵, ۱۱:۰۳ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵, ۱۱:۰۹ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷, ۱۰:۲۲ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷, ۱۰:۲۸ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط tripvc4 - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷, ۱۰:۳۵ ب.ظ
RE: مکان های دیدنی جهان! - توسط atena9568 - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵, ۱۱:۰۴ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان