انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یک سوال در مورد edittext (کد USSD) (در اندروید)

یک سوال در مورد edittext (کد USSD) (در اندروید)

#2
سلام.
(۱۳۹۳/۱۲/۱۳, ۰۱:۳۹ ب.ظ)'mobailegsm' نوشته: مثلا در مورد کد: *789# .در داخل یک edit text شماره تلفن ذخیره بشه که میشه (*789*0913-----) بعد شماره کارت طرف ذخیره بشه که میشه ( 789*0913---*شماره کارت* .و همین طور تا اخر.نحوه ای ذخیره کردن شماره در edit text را خواندم اما نمی دانم که چطور میتونم کاری کنم که این کد ها به صورت خواسته شده برای کاربر اجرا بشه تا بتونه خریدشو انجام بده.
 

شما ساختار کد را می سازید، بعد برای پرداخت، باید کد USSD توسط Intent اجرا شود (برای شماره گیری آن توسط کاربر). یک مثال در لینک زیر موجود است :

http://www.blog.hami-r.com/post/21_آموزش...سط_Intent/

البته بنده خودم تا به امروز آن را پیاده سازی نکردم، ولی اگر ساختار کدی که به شما داده اند و همچنین راهنمای بانک را بیان کنید (یا لینکی از آن را ذکر کنید)، سعی می کنم که آن را تست کنم. زیرا بخش مهم، این است که موفقیت آمیز بودن پرداخت را متوجه شویم (تنها شماره گیری مهم نیست). در این موارد، معمولا بانک یک خروجی را به ما می دهد که از آن می توان موفقیت آمیز بودن یا نبودن پرداخت را متوجه شد.

(۱۳۹۳/۱۲/۱۳, ۰۱:۳۹ ب.ظ)'mobailegsm' نوشته: بعد ایا میشه به نرم افزار فهماند که وقتی از یک شماره ای خاص پیامک امد ان پیامو به داخل خودش وارد کنه به صورتی که بشه تغیرش داد.
 

باید از یک BroadcastReceiver استفاده کنید که وقتی پیامکی دریافت می شود، یک سرویس (Service) از برنامه اندروید شما اجرا شود یا برنامه اندروید باز شده و یک Activity خاص (با پردازش هایی بر روی پیامک)، به کاربر نمایش داده شود :

http://www.vogella.com/tutorials/Android...ticle.html

مثال هایی در مورد دریافت پیامک ها در وب موجود است (فقط کد متناظر برای دریافت از یک شماره خاص را باید بیابید).

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: یک سوال در مورد edittext (کد USSD) (در اندروید) - توسط admin - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳, ۰۶:۳۹ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان