ابتدا کدهای موجود در کلید زیر را ببینید :
http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=319
اگر دقت کنید، بخشی از آن، شامل کدهای زیر است :
در این بخش از کدها، نام package های تمامی برنامه های اندروید نصب بر روی گوشی اندروید، در یک حلقه for ، در متغیری با نام packageName ذخیره می شوند (یعنی در هر گام از حلقه for ، نام یک package در متغیر packageName ذخیره می شود)، بنابراین شما به جای عبارت default action // ، کدی بنویسید که نام package مورد نظرتان را در هر گام، با مقدار فعلی ذخیره شده در متغیر packageName مقایسه کند و شرط بگذارید که اگر برابر بودند، یک متغیر (که مقدار اولیه آن برابر 0 بوده) برابر 1 قرار داده شود، بنابراین بعد از کدهای حلقه، اگر آن متغیر برابر 1 بود، یعنی برنامه بر روی گوشی نصب است، اما اگر برابر 0 بود، یعنی نصب نیست.
برای مقایسه دو رشته (String) از نظر برابر بودن، کلید زیر را بخوانید (نام package را به صورت رشته در متغیرها ذخیره کرده ایم) :
http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=282
http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=319
اگر دقت کنید، بخشی از آن، شامل کدهای زیر است :
کد:
int applist_length = applist.size();
for(int x = 0; x < applist_length; x = x+1) {
ApplicationInfo data = applist.get(x);
String packageName = data.packageName;
// default action
}
در این بخش از کدها، نام package های تمامی برنامه های اندروید نصب بر روی گوشی اندروید، در یک حلقه for ، در متغیری با نام packageName ذخیره می شوند (یعنی در هر گام از حلقه for ، نام یک package در متغیر packageName ذخیره می شود)، بنابراین شما به جای عبارت default action // ، کدی بنویسید که نام package مورد نظرتان را در هر گام، با مقدار فعلی ذخیره شده در متغیر packageName مقایسه کند و شرط بگذارید که اگر برابر بودند، یک متغیر (که مقدار اولیه آن برابر 0 بوده) برابر 1 قرار داده شود، بنابراین بعد از کدهای حلقه، اگر آن متغیر برابر 1 بود، یعنی برنامه بر روی گوشی نصب است، اما اگر برابر 0 بود، یعنی نصب نیست.
برای مقایسه دو رشته (String) از نظر برابر بودن، کلید زیر را بخوانید (نام package را به صورت رشته در متغیرها ذخیره کرده ایم) :
http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=282
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.