انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گرمایش تابشی لوله‌ای چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟

گرمایش تابشی لوله‌ای چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟

#2
کولر آبی 2800، یکی از تجهیزات سرمایشی است که در فروشگاه تجهیزمن به‌صورت اینترنتی فروخته می‌شود. کولر آبی با ایجاد رطوبت و با کمک انرژی باد، هوای خنک را از طریق کانال یا شبکه مخصوص به درون ساختمان‌ها پرتاب می‌کند. کولر آبی در سایزها و ابعاد مختلف تولید می‌شود که یکی از آنها این مدل کولر  است. کولر آبی ۲۸۰۰ در مدل‌های مختلف تولید می‌شود که بسته به سلیقه می‌توانید مدل موردعلاقه خود را انتخاب کنید.

مشخصات کولر آبی 2800

تمام کولرهای آبی دارای مشخصات فنی یکسانی هستند که می‌توان به ابعاد، قطعات الکتریکی و نوع موتور کولر اشاره کرد. در یک تعریف کلی، مشخصات کولر آبی 2800 عبارت است از:

ابعاد دستگاه: ابعاد کولر آبی 2800 از تمام کولرهای ساخته شده کوچک‌تر است. این مدل کولر در ابعاد مختلفی ساخته می‌شود. استاندارد تولید این کولرها در ابعاد ۵۰*۵۰*۵۰ سانتی‌متر است؛ اما بعضی از شرکت‌ها این کولر را در ابعاد دیگر هم تولید می‌کنند که عبارت است از:
کولر ۷۵*۵۰*۵۰
کولر ۴۰*۴۰*۴۰
کولر ۴۸*۴۲*۶۰
بدنه کولر: کولرهای آبی معمولاً با ورق گالوانیزه و به شکل مکعب ساخته می‌شوند. برای اینکه بدنه کولر در اثر رطوبت دچار پوسیدگی نشود، تمام سطوح کولر با رنگ الکترواستاتیکی پوشیده می‌شود.
موتور کولر: کولرهای آبی دارای یک الکتروموتور با توان مشخص هستند که موجب حرکت شفت و پره‌های چرخان داخل کولر می‌شوند. موتور این کولرها معمولاً با توان ۸/۱ اسب بخار روی کولر نصب می‌شود.

منبع: قیمت کولر آبی کوچک 2800
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
RE: گرمایش تابشی لوله‌ای چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟ - توسط tajhizman123 - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸, ۱۲:۰۹ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان