انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع پکیج گرمایشی و سرمایشی

انواع پکیج گرمایشی و سرمایشی

#1
امروز پکیج گرمایشی و سرمایشی از مهم ترین سیستم های تهویه مطبوع در هر خانه ای به حساب می آیند. نصب صحیح این پکیج ها ارتباط مستقیمی بر آسایش ساکنان آن خانه دارد. به این علت که انرژی گرمایشی و سرمایشی یکی از مهم ترین موارد ضروری هر خانه می باشد.
دستگاه پکیج بدون اینکه نیازی به موتورخانه داشته باشند در فصل زمستان باعث گرمای منزل شما می شود و در تابستان منزل شما را خنک می کند. تقریبا می توان گفت که مهم ترین مزایای این پکیج ها سرعت عمل آن ها در گرمایش و سرمایش است. ویژگی مثبت دیگر این پکیج ها، مستقل بودن سیستم تهویه هر ساختمان است که این ویژگی بسیار مهم می باشد.
با گاز کشی بیشتر نقاط کشور، استفاده از این پکیج ها بسیار رواج پیدا کرده است. انواع پکیج های گرمایشی و سرمایشی بهترین سیستم برای تغییر دمای خانه هستند که هرکدام از این پکیج ها از لحاظ کارکرد متفاوت هستند و هر کدام جداگانه دارای قابلیت های خاص خودشان می باشند.
پکیج گرمایشی و سرمایشی چیست؟
پکیج گرمایشی و سرمایشی سیستمی است که باعث تامین آب گرم و گرمای منزل شما می شود. این پکیج ها فضای زیادی نمی گیرند و تقریبا حجم آن ها بسیار کم می باشد و جایگزین مناسبی برای آبگرمکن به حساب می آیند.
انواع پکیج گرمایشی
انواع پکیج ها، در مصرف انرژی و سوخت بسیار به صرفه می باشند و برای راه اندازی آنها به هزینه کمتری نیاز داریم.
پکیج دیواری
پکیج های دیواری یکی از پرکاربرد ترین محصولات است که معمولا در بالکن و یا دیوار آشپزخانه نصب می شوند که به یک نوع سنسور مجهز می باشند که با باز شدن آب مشعل آنها روشن می شود و در نتیجه آب گرم می شود.
[عکس: heating-and-cooling-systems.jpg]

تفاوت پکیج زمینی و دیواری
یکی از اصلی ترین تفاوت پکیج زمینی و دیواری این است که گرمای مناسبی دارد و فضا را به خوبی گرم می کند و از لحاظ قیمت به صرفه تر است.
تفاوت دیگر این پکیج ها این است که پکیج های زمینی دارای مخزن آب یا کویل دار هستند که این تفاوت در هنگام قطع آب یا افت فشار بسیار حائز اهمیت است.


منبع:
https://betatahvie.com/%d8%b1%d9%88%d9%8...%8c%d8%ac/
پاسخ


پیام‌های این موضوع
انواع پکیج گرمایشی و سرمایشی - توسط ahmadamiri - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲, ۱۲:۱۴ ب.ظ
RE: انواع پکیج گرمایشی و سرمایشی - توسط barbod12 - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵, ۰۱:۱۵ ب.ظ
RE: انواع پکیج گرمایشی و سرمایشی - توسط tasisplus - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹, ۰۶:۰۱ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان