انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهنمای راه اندازی دیزل ژنراتور

راهنمای راه اندازی دیزل ژنراتور

#2
دیزل ژنراتور یک منبع قابل اعتماد و متفاوت برای عصر انرژی الکتریکی برای خانوارها و صنایع هستند. آسیاب های دیزلی توسط یک دینام و یک موتور دیزلی کار می کنند. موتور این دستگاه دیزل است و انرژی موتور توسط دینام به حیات الکتریکی قابل استفاده تبدیل می شود. این سرزندگی سپس به ساختمان هایی که می تواند به شبکه تاسیسات مرتبط باشد منتقل می شود.

آسیاب های دیزل اغلب به صورت جفت در داخل موتورخانه قرار می گیرند. این کار با دقت خوبی انجام می شود تا عیوب در بخشی از موتور باعث از کار افتادن هر آسیاب نشود. اگرچه هر ژنراتور به صورت جداگانه سرویس می‌شود، اما در شرایطی که عناصر ماشین باید با هماهنگی عالی کار کنند، آسیاب‌ها محافظت می‌شوند تا از خرابی آنها در زمان مشابه جلوگیری شود.
واضح است که شما عنوان فیلتر را شنیده اید، اما آیا یاد گرفته اید که فیلتر دیزل ژنراتور برای چه و برای چه کارکردی استفاده می شود؟ آیا به انواع آن عادت کرده اید؟ آیا می دانید از کدام یک استفاده کنید؟ در این مقاله اکنون سعی شده است به تمامی این سوالات به صورت جامع و کامل پاسخ داده شود تا در مدت زمان کوتاهی به تحقیق و کشف راه حل سوالات شما بپردازیم.
تقریباً بیشتر از این منبع متن منبع محتوای متنی برای اطلاعات ترجمه اضافی مورد نیاز است
https://karasahand.com/article/%D9%81%DB...9%88%D9%88
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
راهنمای راه اندازی دیزل ژنراتور - توسط ahmadamiri - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶, ۰۵:۲۵ ب.ظ
RE: راهنمای راه اندازی دیزل ژنراتور - توسط darabi - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴, ۱۱:۱۶ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان