انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لباس زیر مردانه مناسب چه ویژگی دارد؟

لباس زیر مردانه مناسب چه ویژگی دارد؟

#2
نکات خرید انواع شورت مردانه
جالب است بدانید که قدمت لباس زیر مردانه به ۷۰۰۰ سال پیش در مصر باستان بازمی‌گردد. البته مدل شورت مردانه در آن زمان شباهت بسیاری به پوشک بزرگ‌سال داشته که آقایان به دور پاهای خود می‌بستند، اما همان پارچه سرآغازی برای تولید انواع مدل شورت مردانه شد.
جنس شورت اهمیت بسیاری دارد. برای مثال [i]پارچه نخ پنبه[/i] انتخاب مناسبی است، چرا که جریان هوا از آن عبور می‌کند و مانع عرق‌سوز شدن می‌شود. اما جنس پلاستیکی یا الیاف مصنوعی، اگرچه قیمت پایین‌تری دارند، اما ممکن است باعث بروز مشکلاتی از جمله حساسیت پوستی، التهاب یا خارش شوند.
توصیه می‌کنیم پیش از خرید شورت مردانه به مدل آن توجه کنید و مدلی تهیه کنید که مناسب فرم اندامتان باشد. در غیر این صورت ممکن است با لباس زیرتان درگیر شود و باعث بروز مشکلاتی در طول روز شود. در این صورت سایز شورت مردانه نیز اهمیت بسیاری دارد که بی‌توجهی به سایز نیز ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود.
به یاد داشته باشید که به دلیل رعایت نکات بهداشتی در فروشگاه آنلاین و حضوری امکان تعویض لباس زیر را ندارند. در این صورت پیش از خرید لباس زیر مردانه حتماً تمام نکات را بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.
شما می‌توانید جنس لباس زیر را در برخی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر بررسی کنید و خرید اینترنتی شورت مردانه ساده‌ای را تجربه نمایید. در واقع بررسی اطلاعات محصول و نظرات کاربران کمک شایانی به خرید آنلاین لباس زیر مردانه می‌کند.
نکته آخری که باید به یاد داشته باشید، بهداشت لباس زیر است. لباس زیر در ارتباط مستقیم با پوست قرار دارد و ممکن است دچار تعریق شود. در این صورت حتماً لباس زیرتان را هر روز عوض کنید و آن را به خوبی بشویید.
[i]برخی از شورت‌های مردانه جنس نانو آنتی باکتریال دارند[/i]. این مدل شورت‌ها مانع ایجاد باکتری یا بوی بد در لباس زیر مردانه می‌شود، اما به یاد داشته باشید، اگرچه ممکن است لباس زیرتان بوی ناخوشایند نگیرد، اما شستن به موقع لباس زیر اهمیت بسیاری برای رعایت بهداشت و حتی حفظ سلامت خودتان دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پیام‌های این موضوع
لباس زیر مردانه مناسب چه ویژگی دارد؟ - توسط dkstyle - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹, ۰۴:۱۰ ب.ظ
RE: لباس زیر مردانه مناسب چه ویژگی دارد؟ - توسط mohammad12 - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱, ۰۷:۵۱ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان