انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایندگی وستینگهاوس، ویرپول، آدمیرال در ایران

نمایندگی وستینگهاوس، ویرپول، آدمیرال در ایران

#2

با توجه به مطالب بالا متوجه اهمیت بالای خشک کن شدیم. در اینجا ما با ارئه مطلبی تمام اقدامات اولیه در هنگام خشک نشدن لباس، مشکلات خشک کن لباسشویی و چگونگی حل کردن آن را برای شما خواهیم گفت. با مطالعه مقاله می توانید خودتان این مشکل را حل کنید. قبل از هر اقدامی ابتدا برنامه ی ماشین لباسشویی را ریست کنید.
برای ریست کردن ماشین لباسشویی ابتدا آن را خاموش و از برق بکشید. یک دقیقه که گذشت ماشین را به برق بزنید، حال 6 بار هر بار پس از گذشت 12 ثانیه درب ماشین لباسشویی را باز و بسته کنید. با این کار ماشین لباسشویی ریست می شود. اما اگر مشکل حل نشد اقدامات زیر را بررسی کنید.
علت اول
اولین علت خشک نشدن لباس در ماشین لباسشویی می تواند، خراب شدن قطعات بکار رفته در خوده ماشین باشید. اگر زمانی قطعات ماشین لباسشویی خود را تعویض کردید، ممکن است در ماشین شما از قطعه های غیر استاندارد و تقلبی استفاده کرده باشند. این قطعات غیر استاندارد به قسمت های دیگر ماشین شما آسیب می رساند و خسارت مالی جدیدی را روی دست شما می گذارد.
علت دوم
دومین دلیل خشک نشدن لباس در ماشین لباسشویی پر بودن بیش از حد ماشین لباسشویی است. طبق برنامه ای که به ماشین داده اید باید میزان پر بودن آن را بررسی کنید. اگر ماشین لباسشویی را بیش از حد ظرفیت آن پر کرده باشید، مانع از خشک شدن کامل لباس ها می شود. این را در نظر بگیرید که مخزن لباسشویی باید سه چهارم پر شود. اما بستگی به برنامه ای که به آن می دهید هم دارد.


لباسشویی بوش هم مانند دیگر لوازم الکتریکی، در خانه هر فردی لازم و ضروری است. با آپارتمانی شدن اکثر شهر ها و شهرستان ها دیگر مثل قبل نمی توان لباس ها را روی بند های بلند پهن کرد. در نتیجه لباسشویی نقش بسیار مهمی در خانه دارد.
ماشین لباسشویی بوش نیز مانند بقیه لوازم خانگی ممکن است دچار مشکل شود. اما مشکل که برای آن پیش می آید با مشکلی که مثلا، برای همزن برقی پیش می آید، قابل مقایسه نیست. چرا که ما می توانیم از همزن استفاده نکنیم اما نمی توانیم از لباسشویی هم استفاده نکنیم.
[عکس: IMG_20200523_124459_054.jpg]
فرض کنید به یک مهمانی مهم دعوت شده اید و لباسی را که می خواهید در آن مهمونی بپوشید نیاز به شستن دارد. اگر لباسشویی بوش شما در آن لحظه معیوب باشد. با مشکل بزرگی رو به رو هستید. زیرا وقت شستن لباس و زمان طولانی که باید آن خشک شود را هم ندارید.

پاسخ


پیام‌های این موضوع
علت خشک نشدن لباس در ماشین لباسشویی - توسط shabgard - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹, ۰۱:۵۸ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان