انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمای کرتین وال

نمای کرتین وال

#1
از نمای کرتین وال به عنوان یکی از نما های مدرنی یاد می شود که دارای پروفیل آلومینیوم است که به عنوان یک پوشش دهنده شیشه و یا ورق می باشد و در اصطلاح کلی به آن نمای شیشه ای گفته می شود که کاملا دارای وزن سبکی است.
این محصول شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشد که تولید پروفیل آلومینیوم آن به دو گروه شامل سیستم یونیتایز و سیستم لامل تقسیم می شود که نام دیگر لامل سیستم استیک Stick است.

نمای کرتین وال شیشه ای از نوع استیک
برای تعریف دقیق سیستم لامل و یا همان Stick باید بگوییم که برای ساخت این نما به صورت های صنعتی اقدام می کنند. این محصول به طریقی طراحی می شود که اگر آلومینیوم در برابر تنش هایی از جمله زلزله که سبب جا به جا شدن و تکان خوردن سازه می شود، در مواجهه با فشار های ناشی از باد های شدید، نشتی هایی که در ساختمان رخ می دهد و به صورت کلی در برابر وزنی که خود نما دارد، کاملا مقاوم و پایدار می باشد که به این ویژگی های منحصر به فرد و فوق العاده self-support یعنی خود ایستا گفته می شود.



مزایای نمای کرتین وال شیشه ای لامل
از جمله مزیت این نما این می باشد هیچ گونه پیچ و یا پرچی بر روی کار دیده نمی شود. نصب بسیار آسانی دارد و شامل راه های مختلفی می شود که از جمله آن نصب باز شو به صورت مخفی است، باز  شونده از نوع لولایی به سمت داخل و یا به صورت دو جهته می باشد. فروش پروفیل آلومینیوم این نما در انواع رنگ ها موجود می باشد و دارای دو نوع فریمینگ لس و فیس کپ می باشد.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
نمای کرتین وال - توسط roya20 - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵, ۰۲:۴۷ ب.ظ
RE: نمای کرتین وال - توسط saze - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷, ۰۱:۳۴ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان