انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
افزایش فروش با استفاده از نتایج گوگل!

افزایش فروش با استفاده از نتایج گوگل!

#2
اینترنت که زمانی دهکده‌ای بیش نبود، حال تبدیل به یک سرزمین پرجمعیت شده است که بخش قابل توجهی از جامعه‌ی ما هم به این سرزمین مهاجرت کرده‌اند. اگر ایده‌ای دارید که پاسخ‌گوی نیاز بخشی از این جامعه است و یا می‌خواهید که کسب و کارتان را در این سرزمین راه اندازی و گسترش دهید، به دنیای تجارت الکترونیک خوش آمدید!

هدف بدون برنامه، فقط یک آرزوست! دیجیتال مارکتینگ دنیای بزرگی دارد، ابزارها و رسانه‌های متنوعی دارد؛ اما کدام رسانه؟ کدام ابزار؟ کدام راهکار اهداف شما را در دنیای کسب و کارتان تحقق می‌بخشد؟ در آویژه، با توجه وضعیت فعلی کسب و کارتان و اهدافی که دارید، یک برنامه‌ی استراتژیک بازاریابی آنلاین برای شما طراحی می‌شود.

برای داشتن یک برنامه‌ی استراتژیک، دانستن وضعیت بازار کالا یا خدمات شما ضروری‌ست. هر کالا یا خدماتی ممکن است مخصوص قشر یا اقشار خاصی از جامعه یا حتی مناطق جغرافیایی خاصی باشند. تحقیقات بازار آنلاین کمک می‌کند تا ما مشتریان بالقوه‌ی شما را شناسایی کرده و بهترین روش جذب آن‌ها را به شما پیشنهاد کنیم.

در بازار سنتی، گران‌ترین اجاره‌ها را مغازه‌هایی می‌دهند که در اماکن پرتردد واقع هستند. جایی که مشتری خودش با پای خودش به نزد فروشنده می‌آید.
این اتفاق در بازار آنلاین هم می‌افتد! زمانی که در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان در نتایج اولیه‌ی جست و جو باشید، مخاطبان هدفمندی را جذب می‌کنید که استعداد بالایی را برای تبدیل شدن به مشتری دارند.
آویژه با داشتن اولین و تنها لابراتوار حرفه‌ای سئو در ایران که شایستگی خود را با نتیجه‌گیری در دشوارترین کلمات کلیدی فارسی به اثبات رسانده است، به جرأت ادعا می‌کند که حرفه‌ای‌ترین آژانس در زمینه ارائه خدمات سئو می‌باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
افزایش فروش با استفاده از نتایج گوگل! - توسط asal2017 - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵, ۰۹:۳۵ ب.ظ
RE: افزایش فروش با استفاده از نتایج گوگل! - توسط nazanin184 - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲, ۰۵:۳۸ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان