انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
باربری روز , بهترین انتخاب برای حمل و نقل

باربری روز , بهترین انتخاب برای حمل و نقل

#2
حمل اثاثیه در مشهد با کارگران مجرب
حمل اثاثیه منزل و بار در مشهد به شدت تخصصی و نیازمند اطلاع از نحوه صحیح انجام برخی کارها به خصوص بلند کردن اجسام سنگین و سبک است. اسباب کشی کاری است که بدون جابجایی اثاثیه و بلند کردن آن ها و قرار دادن آنها در جای دیگر انجام نمی شود. این کار اما نیاز به روش های خاصی دارد تا افراد را از آسیب هایی که ممکن است به کمر، پا و حتی دست وارد کند محافظت نماید.
[عکس: h2-img-5.png]
بسیاری از افراد به دلیل اشتباه در بلند کردن اشیای سنگین و یا حتی سبک به خود آسیب می رسانند و این آسیب ها می تواند گاهی به حدی جدی باشد که نیاز به مراجعه به پزشک و درمان طولانی مدت دارد. این در حالی است که شیوه حمل اثاثیه و بلند کردن اشیای سنگین بسیار ساده است و با رعایت نکات ساده می توان احتمال این آسیب ها را به صفر رساند.
اتوبار و باربری صدف بار دارای کادر پرسنلی آموزش دیده است این شرکت از باربرانی استفاده می کند که نحوه حمل بار و بلند کردن انواع بار و وسایل مختلف چه سبک و چه سنگین را یاد گرفته اند و آموزش های لازم در این زمینه به این افراد ارائه شده است. اتوبار و باربری صدف بار هیچ گاه برای کسب درآمد بیشتر از افراد مبتدی و کارگر اسباب کشی روزمزد استفاده نمی کند با این کار نه صدمه ای به افراد و کارگران وارد می شود و نه اسباب و اثاثیه مشتری صدمه می بیند. برای حمل وسایل با وانت و برای حمل برخی از تجهیزات خاص نیز می توانید از وانت تلفنی در مشهد استفاده کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
RE: باربری روز , بهترین انتخاب برای حمل و نقل - توسط susan - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲, ۰۷:۲۶ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان