۱۴۰۱/۰۴/۰۷, ۰۵:۰۵ ب.ظ
ترند 2022 در یک بررسی واحد، ما متوجه شدیم که استفاده از محتوای مختصر تنها الگوی لحظه ای است که کارآفرینان در حال حاضر از آن استفاده می کنند. بیش از 31 درصد از کارآفرینان جهان در حال حاضر روی محتوای ویدیویی مختصر سرمایه گذاری می کنند، 46 درصد از آنها این تکنیک را برای کارآمدی و مشارکت در نظر می گیرند و تا سال 2022، 89 درصد از کارآفرینان جهان قصد دارند به سرمایه گذاری در این زمینه ادامه دهند. آن را افزایش دهید یا بودجه خود را افزایش دهید.
https://shanargroup.com/d2c-marketing/
https://shanargroup.com/d2c-marketing/