انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 3 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت برنامه اندروید برای پخش چند آهنگ به همراه seekbar

ساخت برنامه اندروید برای پخش چند آهنگ به همراه seekbar

#6
(۱۳۹۳/۰۱/۱۶, ۱۰:۵۴ ب.ظ)'leadstar71' نوشته: من تازه وارد در ساخت برنامه. از برنامه eclipse استفاده می کنم. لطفا بیشتر راهنمایی کنید.
به فرض مثال من 10 تا آهنگ دارم و میخوام با استفاده از seekbar و همچنین قابلیت دانلود درست کنم.
اگه منو در زمینه کدش راهنمایی کنید و عکسشو بزارید خیلی خیلی ممنونتون میشم
 

 

متاسفانه زمانی برای نوشتن اینگونه کدها ندارم (در اینگونه موارد خیلی نمی توان راهنمایی کرد و نیاز به کدنویسی دارد تا متوجه بشوید چگونه است)، این مورد نیاز به جزئیات زیادی دارد و زمان بر است ().
شما ابتدا باید چگونگی ساخت یک ListView سفارشی و شامل چند عنصر برای هر ردیف آن را یاد بگیرید. سپس در پروژه اندروید شما، چند عنصر مثل دو دکمه برای پخش و توقف آهنگ و یک seekbar وجود خواهد داشت. ما یک فایل xml تعریف می کنیم که شامل این عناصر است و در واقع شکل کلی هر ردیف از ListView را تعیین می کند. اگر می خواهید با ListView کار کنید، ابتدا حتما یک مبحث کامل که در آن جزئیات ListView شرح داده شده را بخوانید (باید ساختار ListView را به طور کامل متوجه بشوید).
آنگاه سعی کنید که عملکرد seekbar را متوجه بشوید و سپس آن را در ListView به کار ببرید (ممکن است که عملکرد آن در ListView نیاز به تغییراتی در کدهای آن داشته باشد). برای ListView های ساده، تعداد زیادی مثال و پروژه اندروید آماده برای دانلود در اینترنت وجود دارد که  می توانید از آنها استفاده کنید. 
حتی بگردید شاید یک پروزه آماده ListView به همراه seekbar  بیابید، این روزها در اکثر زمینه ها، پروژه های اندروید آماده برای دانلود را می توان یافت.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: پخش چند آهنگ به همراه seekbar - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶, ۰۵:۱۰ ب.ظ
RE: ساخت برنامه اندروید برای پخش چند آهنگ به همراه seekbar - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷, ۱۲:۲۷ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان