انجمن سایت کلیدستان


t2019
(کاربر تازه وارد)
کاربر تازه وارد
**

تاریخ عضویت: ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
تاریخ تولد: تعیین نشده
زمان محلی: 2024/05/02 ، 09:23 PM
آمار: آفلاین
حالت من: تعیین نشده

اطلاعات انجمن t2019
تاریخ عضویت: ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
آخرین ورود: ۱۳۹۸/۰۷/۲۸, ۱۱:۳۷ ب.ظ
مجموع ارسال‌ها: 1 (0 ارسال در روز | 0 درصد از کل ارسال‌ها)
(یافتن کل ارسال‌ها)
مجموع موضوع‌ها: 1 (0 موضوع در روز | 0.01 درصد از کل موضوع‌ها)
(یافتن کل موضوع‌ها)
مدت زمان آنلاین بودن: 6 دقیقه, 44 ثانیه
تعداد کاربرهای معرفی کرده: 0
اعتبار: 0 [جزییات]

اطلاعات تماسِ t2019
وب‌ سایت: http://tourangasht.com
  
اطلاعات اضافی درباره‌ی t2019
Sex: Undisclosed
Bio: در عصر اطلاعات و ارتباطات از جمله موضوعات مهم و اساسی وجود دانش و اطلاعات کافی قبل از تصمیم گیری می باشد. خواه این اطلاعات به منظور سفری کوتاه مدت، بلند مدت، سرمایه گذاری، اقامت، خرید ملک و سایر موضوعات مرتبط با نقشه راه زندگی هر فرد باشد. و یا به منظور دریافت اطلاعات برای تصمیم سازی و نگاه به آینده باشد.

بی شک فردی که مطالعات پیرامونی کاملتری داشته باشد، با ریسک کمتری مواجه خواهد شد.

وجود اطلاعات منظم و دسته بندی شده نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است، تحلیل های فردی، خاطرات، سفر نامه ها، دل نوشته ها و … نه تنها به داشته های اطلاعاتی ما کمک نمی کند، بلکه موجب سردرگمی و بهم ریختگی خواهد شد.

با این رویکرد و با هدف آشنا نمودن ایرانیان عزیز با استعدادهای کشور ترکیه و بویژه شهر آنکارا ( دانشگاهها، مدارس، مناطق گردشگری، غذا، صنایع دستی، اقوام، فرصت های سرمایه گذاری، اقامت و …) تصمیم به راه اندازی سامانه ای با نام تجاری ” توران گشت” به عنوان جامع ترین مرجع تخصصی اطلاع رسانی کشور ترکیه گرفته شد. تا بتوانیم آخرین اخبار و اطلاعات مورد نیاز شما بزرگواران را در اختیارتان قرار دهیم.

توران گشت بدور از هر گونه وابستگی و به منظور معرفی محصولات مشترک بین دو کشور، ایجاد بازار مشترک و اطلاع رسانی صحیح با تمام توان آماده پاسخگوئی به شما کاربران محترم خواهد بود.

چک لیست خدمات مشتریان

فرم اطلاع رسانی مشتریان

چارت سازمانی


امضای t2019
به گزارش توران گشت دیپلم تومر که اصطلاحاً “Diploma” گفته می شود٬ دارای اعتبار همیشگی است و دانشگاه های سطح ترکیه این مدرک را قبول دارند. این مدرک در سطح عالی انجام پذیرفته و می تواند علاوه از دانشگاه به عنوان مدرک