آموزش برنامه نویسی پایتون (Python)
بستن دسته بندی
دسته بندی ها ( ۱۷۱ آموزش )
لیست همه کلیدهای این موضوع
نمایش دسته بندی ها (۱۷۱ آموزش)
مباحث اولیه، در پایتون (Python)
مباحث اولیه، در پایتون (Python)
19
نکات ساده و پرکاربرد، در پایتون (Python)
نکات ساده و پرکاربرد، در پایتون (Python)
2
کار با کتابخانه ها (Libraries - Modules)، در پایتون (Python)
کار با کتابخانه ها (Libraries - Modules)، در پایتون (Python)
3
متغیرها (Variables) و تبدیل متغیرها، در پایتون (Python)
متغیرها (Variables) و تبدیل متغیرها، در پایتون (Python)
7
رشته ها (متن ها - String) و کاراکترها (Character)، در پایتون (Python)
رشته ها (متن ها - String) و کاراکترها (Character)، در پایتون (Python)
51
فهرست ها (لیست ها) (List)، در پایتون (Python)
فهرست ها (لیست ها) (List)، در پایتون (Python)
20
دیکشنری ها (Dictionary)، در پایتون (Python)
دیکشنری ها (Dictionary)، در پایتون (Python)
16
چندتایی ها (Tuples)، در پایتون (Python)
چندتایی ها (Tuples)، در پایتون (Python)
7
مجموعه ها (Set)، در پایتون (Python)
مجموعه ها (Set)، در پایتون (Python)
4
عملگرها (Operator)، در پایتون (Python)
عملگرها (Operator)، در پایتون (Python)
4
توابع (Functions) و روش ها (Methods)، در پایتون (Python)
توابع (Functions) و روش ها (Methods)، در پایتون (Python)
1
حلقه ها (for و while و ...)، در پایتون (Python)
حلقه ها (for و while و ...)، در پایتون (Python)
9
عبارت های شرطی (Condition Statement)، در پایتون (Python)
عبارت های شرطی (Condition Statement)، در پایتون (Python)
0
عملیات های ریاضی، در پایتون (Python)
عملیات های ریاضی، در پایتون (Python)
17
رسم شکل های دو بعدی، در پایتون (Python)
رسم شکل های دو بعدی، در پایتون (Python)
1
کار با فایل ها (File) و پوشه ها (Folder)، در پایتون (Python)
کار با فایل ها (File) و پوشه ها (Folder)، در پایتون (Python)
4
زمان و تاریخ، در پایتون (Python)
زمان و تاریخ، در پایتون (Python)
1
تبادل اطلاعات با سرور اینترنتی (اینترنت)، در پایتون (Python)
تبادل اطلاعات با سرور اینترنتی (اینترنت)، در پایتون (Python)
1
مباحث عمومی، در پایتون (Python)
مباحث عمومی، در پایتون (Python)
4

تغییر نام یک کتابخانه (library - module) هنگام وارد (import) کردن آن، در پایتون (Python)

هنگامی که یک کتابخانه (library - module) را وارد (import) می کنیم ( کلید شماره 4732 )، نامی که با آن در ادامه کدها شناسایی می شود، همان نام اصلی کتابخانه می باشد. اما ممکن است به هر دلیلی بخواهیم آن را با نام دیگری در ادامه کدها ذکر کنیم (با یک نام جدید). مثلا ممکن است بخواهیم یک نام برای آن انتخاب کنیم که برای ما راحت تر قابل شناسایی باشد.

به مثال زیر توجه کنید :

مشاهده می کنید که کتابخانه math با همان نام math در ادامه کدها به کار رفته است. این بار، نام جدید Default_Name را برای آن انتخاب می کنیم تا در کدهای پایتون، با این نام به کار رود :

نتیجه اجرای هر دو کد، یکسان می باشد.

مشاهده می کنید که کلمه as بعد از نام اصلی کتابخانه نوشته شده و نام جدید نیز بعد از کلمه as ذکر شده است :

کپی برداری توسط سایر وب سایت ها، ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. (بیشتر بدانید)

نویسنده علیرضا گلمکانی
شماره کلید 4736
گزینه ها
به اشتراک گذاری (Share) در شبکه های اجتماعی
نظرات 0 0 0

ارسال نظر جدید (بدون نیاز به عضو بودن در وب سایت)

جستجو در کلیدستان، توسط گوگل

جستجو در عنوان کلیدها

دسترسی سریع

کلید
×

شماره کلید


دسته بندی
×

شماره دسته کلید


جستجو
×

جستجو