کلیدستان

نسخه‌ی کامل: مرکز خرید سیتی استانبول + تصاویر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مرکز خرید سیتی استانبول : این مرکز خرید در خیابان تیسویکلیه، منطقه نیشان تاشی قرار داشته و مهم ترین شعبه از برندهای معروف بین المللی و داخلی را در خود دارد. این فروشگاه لوکس نیشان تاشی، به خاطر قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب محصولاتش مورد بازدید و استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته است.  
[عکس: 1530703055.jpg]
فروشگاه های مرکز خرید سیتی استانبول
مرکز خرید سیتی استانبول به طور کلی دارای 150 فروشگاه بوده که در زمینه های مختلف کیف و کفش، پوشاک، لوازم منزل، لوازم بهداشتی و آرایشی و ... فعالیت می کنند. این 150 فروشگاه شعباتی از بهترین و معروف ترین برندهای داخلی و بین المللی مثل پولو، ویکتوریا سیکرت، کوتون، لاگوست، ناین وست، تامی، آلدو و ماوی، روبرتو کاوالی و ...  هستند.
[عکس: 1530697398.jpg]
خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید سیتی استانبول
توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول علاوه بر خرید از این فروشگاه، میتوانند در سالن سینمای بزرگ که در بالاترین طبقه از مرکز خرید قرار دارد، مطرح ترین فیلم های داخلی و بین المللی را تماشا کنند. همینطور رستوران ها و کافه های معروف در سطح بین الملل در این مرکز خرید شعبه دارند مثل استارباکس، کافه سکند کاپ، گلوریا جینز، کراون و رستوران هایی مثل یامیز فود، کانتینا ماریاچی، سوئیت و بن اند جری که خوشمزه ترین بستنی های خانگی را دارد در این مرکز خرید هستند.
[عکس: 1530673783.jpg]
دسترسی های نزدیک به مرکز خرید سیتی استانبول
توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول برای رسیدن به این مرکز خرید، اگر نزدیک به میدان تکسیم قرار دارند میتوانند با سی دقیقه پیاده روی به منطقه نیشان تاشی و مرکز خرید سیتی برسند. همینطور میتوانند از میدان تکسیم سوار ایستگاه متروی ام 2 شده و در ایستگاه عثمان بی پیاده شوند و با استفاده از تابلوهای راهنما به مرکز خرید سیتی استانبول برسند. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب فعالیت می کند.