انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مرکز خرید سیتی استانبول + تصاویر

مرکز خرید سیتی استانبول + تصاویر

#1
مرکز خرید سیتی استانبول : این مرکز خرید در خیابان تیسویکلیه، منطقه نیشان تاشی قرار داشته و مهم ترین شعبه از برندهای معروف بین المللی و داخلی را در خود دارد. این فروشگاه لوکس نیشان تاشی، به خاطر قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب محصولاتش مورد بازدید و استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته است.  
[عکس: 1530703055.jpg]
فروشگاه های مرکز خرید سیتی استانبول
مرکز خرید سیتی استانبول به طور کلی دارای 150 فروشگاه بوده که در زمینه های مختلف کیف و کفش، پوشاک، لوازم منزل، لوازم بهداشتی و آرایشی و ... فعالیت می کنند. این 150 فروشگاه شعباتی از بهترین و معروف ترین برندهای داخلی و بین المللی مثل پولو، ویکتوریا سیکرت، کوتون، لاگوست، ناین وست، تامی، آلدو و ماوی، روبرتو کاوالی و ...  هستند.
[عکس: 1530697398.jpg]
خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید سیتی استانبول
توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول علاوه بر خرید از این فروشگاه، میتوانند در سالن سینمای بزرگ که در بالاترین طبقه از مرکز خرید قرار دارد، مطرح ترین فیلم های داخلی و بین المللی را تماشا کنند. همینطور رستوران ها و کافه های معروف در سطح بین الملل در این مرکز خرید شعبه دارند مثل استارباکس، کافه سکند کاپ، گلوریا جینز، کراون و رستوران هایی مثل یامیز فود، کانتینا ماریاچی، سوئیت و بن اند جری که خوشمزه ترین بستنی های خانگی را دارد در این مرکز خرید هستند.
[عکس: 1530673783.jpg]
دسترسی های نزدیک به مرکز خرید سیتی استانبول
توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول برای رسیدن به این مرکز خرید، اگر نزدیک به میدان تکسیم قرار دارند میتوانند با سی دقیقه پیاده روی به منطقه نیشان تاشی و مرکز خرید سیتی برسند. همینطور میتوانند از میدان تکسیم سوار ایستگاه متروی ام 2 شده و در ایستگاه عثمان بی پیاده شوند و با استفاده از تابلوهای راهنما به مرکز خرید سیتی استانبول برسند. این مرکز خرید هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب فعالیت می کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان