انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بسته بندی کیس کامپیوتر خانگی

بسته بندی کیس کامپیوتر خانگی

#1
باتوجه به جلوگیری از وارد آمدن ضربه به گوشه های تیز کیس که هدف اصلی طراحی بسته بندی میباشد.حمل محصول با استفاده از [color=var(--color-content-link)]بسته بندی پلاستوفوم [/color] به دلیل تحمل وزن توسط قطعات بسته بندی و همچنین محافظت از محصول مطمئن تر انجام خواهد شد.
محافظت اقتصادی از محصول
پلاستوفوم بسته بندی کیس کامپیوتر  به سفارش مشتری ساخته شده است. [color=var(--color-content-link)] پلاستوفوم بسته‌بندی طرح شده با حفظ کارایی جهت حفاظت از پانل جلویی کیس کامپیوتر حداقل هزینه را برای مشتری خواهد داشت.[/color]

برای کالای خود شخصیت قایل شوید!

بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر پلاستوفوم [color=var(--color-content-link)]بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید.محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود و حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.
طبق مطالعات انجام گرفته توسط موسسه تحقیقات صنعتی آمریکا به ازای هر ۱ دلار هزینه بیشتر برای بسته بندی.فروش کالای لوازم خانگی به میزان ۵ درصد در موارد مشابه افزایش یافته است.
شاید از نظر شما بسته بندی هزینه اضافی باشد اما از نظر مشتری شما متر ارزش گذاری کالای شماست
[/color]

با توجه به تحمل وزن محصول و شکل منظم هندسی بسته بندی هزینه ساخت کارتن کاهش خواهد یافت.

  1. بسته بندی دو تکه

  2. محافظت کامل

  3. پلاستوفوم بسته بندی
پاسخ

بسته بندی کیس کامپیوتر خانگی

#2
با سلام

بسته بندی یکی از مهمترین فاکتورهای تحویل کالا، ارسال بسته پستی، هدیه و سایر دلایل جابجایی یک وسیله است. استفاده از کارتن مناسب برای سلامت کالا و همینطور کارتن زیبا برای احترام به مخاطب بسیار حائز اهمیت است. شرکت کارتن سازی کارتن پارت،سابقه ای 15 ساله در زمینه بسته بندی و تولید کارتن داشته و با برخورداری از پرسنلی مجرب و ماشین آلات روز به ارائه خدمات به شما عزیزان میپردازد.
انواع چاپ روی کارتن در پارت کارتن به قرار زیر است:
  • چاپ فلکسو: سریع و به راحتی روی خود کارتن چاپ می شود و مناسب سطوح ناهموار است.
  • کارتن لمینت: این نوع چاپ در دو مرحله انجام می شود. ابتدا چاپ بر روی کاغذی نازک انجام شده و سپس کاغذ به کارتن چسبانده می شود.
  • چاپ سیلک: این چاپ روش های مختلفی دارد اما اصولا با استفاده از یک توری در قاب ثابت، شابلون و رنگ ایجاد میشود که در برخی روش ها میز نور هم کاربرد دارد.
 شما میتوانید بسته به نیاز خود، کارتن در ابعاد و بسته بندی های مختلف را سفارش دهید. ضمن اینکه میتوانید با چاپ اختصاصی، در برندینگ خود تاثیر بیشتری بگذارید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان