کلیدستان

نسخه‌ی کامل: بسته بندی کیس کامپیوتر خانگی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
باتوجه به جلوگیری از وارد آمدن ضربه به گوشه های تیز کیس که هدف اصلی طراحی بسته بندی میباشد.حمل محصول با استفاده از [color=var(--color-content-link)]بسته بندی پلاستوفوم [/color] به دلیل تحمل وزن توسط قطعات بسته بندی و همچنین محافظت از محصول مطمئن تر انجام خواهد شد.
محافظت اقتصادی از محصول
پلاستوفوم بسته بندی کیس کامپیوتر  به سفارش مشتری ساخته شده است. [color=var(--color-content-link)] پلاستوفوم بسته‌بندی طرح شده با حفظ کارایی جهت حفاظت از پانل جلویی کیس کامپیوتر حداقل هزینه را برای مشتری خواهد داشت.[/color]

برای کالای خود شخصیت قایل شوید!

بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر پلاستوفوم [color=var(--color-content-link)]بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید.محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود و حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.
طبق مطالعات انجام گرفته توسط موسسه تحقیقات صنعتی آمریکا به ازای هر ۱ دلار هزینه بیشتر برای بسته بندی.فروش کالای لوازم خانگی به میزان ۵ درصد در موارد مشابه افزایش یافته است.
شاید از نظر شما بسته بندی هزینه اضافی باشد اما از نظر مشتری شما متر ارزش گذاری کالای شماست
[/color]

با توجه به تحمل وزن محصول و شکل منظم هندسی بسته بندی هزینه ساخت کارتن کاهش خواهد یافت.

  1. بسته بندی دو تکه

  2. محافظت کامل

  3. پلاستوفوم بسته بندی
با سلام

بسته بندی یکی از مهمترین فاکتورهای تحویل کالا، ارسال بسته پستی، هدیه و سایر دلایل جابجایی یک وسیله است. استفاده از کارتن مناسب برای سلامت کالا و همینطور کارتن زیبا برای احترام به مخاطب بسیار حائز اهمیت است. شرکت کارتن سازی کارتن پارت،سابقه ای 15 ساله در زمینه بسته بندی و تولید کارتن داشته و با برخورداری از پرسنلی مجرب و ماشین آلات روز به ارائه خدمات به شما عزیزان میپردازد.
انواع چاپ روی کارتن در پارت کارتن به قرار زیر است:
  • چاپ فلکسو: سریع و به راحتی روی خود کارتن چاپ می شود و مناسب سطوح ناهموار است.
  • کارتن لمینت: این نوع چاپ در دو مرحله انجام می شود. ابتدا چاپ بر روی کاغذی نازک انجام شده و سپس کاغذ به کارتن چسبانده می شود.
  • چاپ سیلک: این چاپ روش های مختلفی دارد اما اصولا با استفاده از یک توری در قاب ثابت، شابلون و رنگ ایجاد میشود که در برخی روش ها میز نور هم کاربرد دارد.
 شما میتوانید بسته به نیاز خود، کارتن در ابعاد و بسته بندی های مختلف را سفارش دهید. ضمن اینکه میتوانید با چاپ اختصاصی، در برندینگ خود تاثیر بیشتری بگذارید.