انجمن سایت کلیدستان



مشکل حجم لود bitmap هازمان کنونی: ۱۳۹۶/۰۹/۲۷، ۰۴:۰۰ ق.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: سام
آخرین ارسال: سام
پاسخ 1
بازدید 99

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل حجم لود bitmap ها

مشکل حجم لود bitmap ها

#1
سلام من یک بازی ساختم که ترسیم اون توسط surfaceview و canvase انجام میشه
برای اجرا شدن روی همه سایز گوشی :
تست یک: وقتی که framebuffer را در canvas رسم میکنم(در متد run) در واقع در هر فریم داریم framebuffer رو نسبت به سایز گوشی scale میکنیم که این مسئله در گوشی های بزرگ frame per second (fps) را کاهش میده و تصویر تیک میزنه  
canvas.drawBitmap(framebuffer, null, dstRect, paint);

تست دو: حالا اگر بجاش همه عکس ها را همون اول در لودینگ بازی scale کنم مشکل grow heap ایجاد میشه!
canvas.drawBitmap(framebuffer, 0, 0, paint);

چاره چیه؟چرا لود بیت مپ انقد سنگین میشه(سایز مبنا رو 480*800 گرفتم یعنی عکسی ازین سایز بزرگتر ندارم)
--->( 350 تا عکس شده 40مگ از هیپ رو پر میکنه)
--->( 350 تا عکس با scale ابتدای بازی حدودا 6 برابر 40مگ ، هیپ رو پر میکنه)
ممنون میشم کمک کنید
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

آخرین کلیدهای غیررایگان

شما هم می توانید کلیدهای غیررایگان منتشر کنید (بیشتر بدانید)