انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 3 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
كارت‌هاي هوشمند

كارت‌هاي هوشمند

#3
الگوها و برنامه‌ریزی‌های جدید در سیستم عامل کارت‌های هوشمند، سیستم عامل JavaCard است. این سیستم عامل توسط شرکت Sun Microsystem توسعه داده شده است و بعد از آن در فروم JavaCard گسترش یافته است. این سیستم عامل بسیار مورد توجه است زیرا در معماری برای طراحان و برنامه‌نویسان استقلال و آزادی عمل فراهم می‌آورد. همچنین برنامه‌های کاربردی مبتنی بر سیستم عامل جاوا می‌تواند برای هر کارت‌هوشمندی که سیستم عامل JavaCard را پشتیبانی می‌کند استفاده گردد. امروزه بیشتر کارت‌های هوشمند برای انجام ارتباط و عملیات برنامه‌ریزی شده ، سیستم عامل ویژه خود را استفاده می‌کنند. اما برای پشتیبانی واقعی از برنامه‌های کاربردی، سیستم‌های عامل کارت‌های هوشمند بر اساس عملیاتی که توسط استاندارد جهانی ISO۷۸۱۶ فراهم گردیده، می‌باشند. با این حال برای انتقال برنامه‌ای که بر اساس تولیدات یک شرکت سازنده کارت فراهم شده، به سیستم تولیدکننده دیگر، کاری سخت و دشوار نیاز خواهد بود.

منبع :
http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=...eID=429872
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
كارت‌هاي هوشمند - توسط admin - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷, ۰۷:۱۵ ب.ظ
RE: كارت‌هاي هوشمند - توسط admin - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷, ۰۷:۱۸ ب.ظ
RE: كارت‌هاي هوشمند - توسط admin - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷, ۰۷:۲۲ ب.ظ
RE: كارت‌هاي هوشمند - توسط admin - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷, ۰۷:۲۵ ب.ظ
RE: كارت‌هاي هوشمند - توسط admin - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷, ۰۷:۳۲ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان