راهنمای کلمه های کلیدی برنامه نویسی اندروید (Android) بر اساس حرف اول کلمه کلیدی
کلمه کلیدی string
کلمه کلیدی string (دستور یا تابع یا روش یا ...) در مباحث آموزشی زیر، شرح داده شده و یا اینکه به کار رفته است :
- ذخیره اطلاعات و تنظیمات برنامه، با SharedPreferences در برنامه نویسی اندروید
- آموزش ساخت قسمت جستجو در عنوان های مباحث، برای برنامه اندروید
- رفتن به activity جدید، با استفاده از یک رشته (تعریف نام activity با رشته)، در برنامه نویسی اندروید
- جلوگیری از خطای out of memory ، در برنامه نویسی اندروید
- به اشتراک گذاری متن، در برنامه نویسی اندروید
- تغییر نام برنامه اندروید
- ساخت صفحات با قابلیت اسکرول به بالا و پایین، در برنامه نویسی اندروید
- دریافت عبارت وارد شده (نوشته شده) در یک EditText ، در برنامه نویسی اندروید
- نمایش دادن یک عبارت، در یک EditText ، با کدنویسی، در برنامه نویسی اندروید
- آموزش ساخت یک برنامه اندروید، شامل دو دکمه، برای پخش یا توقف پخش یک موسیقی
- چک کردن مقدار یک رشته (string)، با equals ، در برنامه نویسی اندروید
- به دست آوردن versionName برنامه اندروید، در برنامه نویسی اندروید
- دریافت یک آرایه رشته ای (string array) تعریف شده در فایل strings.xml و ذخیره آن در یک متغیر، در برنامه نویسی اندروید
- افزودن امکان دریافت انواع اطلاعات (متن، عکس و ...) به اشتراک گذاری شده از برنامه های اندروید دیگر، به برنامه اندروید خود، در برنامه نویسی اندروید
- افزودن امکان دریافت یک آدرس اینترنتی (آدرس URL) به اشتراک گذاری شده از برنامه های اندروید دیگر، به برنامه اندروید خود (با قابلیت نمایش برنامه، تنها برای یک دامنه خاص) و سپس پردازش بر روی URL ، در برنامه نویسی اندروید
- ساخت آسان یک activity جدید، در برنامه eclipse
- خواندن اطلاعات از یک JSONObject موجود در یک JSONObject دیگر، در برنامه نویسی اندروید
- تبدیل یک رشته (string) به یک JSONObject و توضیح در مورد کلاس های json parser مورد استفاده توسط برنامه نویس های اندروید
- استفاده از HttpGet برای دریافت اطلاعات از یک صفحه اینترنتی (آدرس URL)، با روش GET و به صورت AsyncTask ، در برنامه نویسی اندروید
- استفاده از HttpPost برای دریافت اطلاعات از یک صفحه اینترنتی (آدرس URL)، با روش POST و به صورت AsyncTask ، در برنامه نویسی اندروید
- ساخت یک لیست آرایه ای (ArrayList)، در برنامه نویسی اندروید
- افزودن یک عنصر جدید، به یک لیست آرایه ای (ArrayList)، در برنامه نویسی اندروید
- دریافت یک عنصر از یک لیست آرایه ای (ArrayList) و ذخیره آن در متغیری دیگر، در برنامه نویسی اندروید
- تغییر مقدار یک عنصر، در یک لیست آرایه ای (ArrayList)، در برنامه نویسی اندروید
- باز شدن لینک ها، درون خود WebView، در برنامه نویسی اندروید
- اجرا (run) و یا خطایابی (debug) یک پروژه اندروید موجود در برنامه eclipse ، بر روی یک گوشی اندروید واقعی (از طریق اتصال گوشی به کامپیوتر، با کابل USB)
- تغییر عنوان (title) مربوط به Activity ها، در برنامه نویسی اندروید