انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جستجو در چند جدول از یک دیتابیس

جستجو در چند جدول از یک دیتابیس

#1
با سلام
من یک دیتابیس دارم که در حال حاضر ۴ تا جدول داخلش ساختم و نام ستون های هر چهار تا هم یکی هست. 
من ۴ تا اکتیویتی ساخته بودم که تو هرکدوم یک ادیت تکست بود و هر کدوم بصورت جداگانه توی یکی از جدول ها جستجو می کرد.مثلا اکتیویتی ۱ ،محتویات جدول ۱ رو جستجو می کرد.و اکتیویتی ۲ ،محتویات جدول ۲ و به همین صورت برای جدول های دیگه.
حالا من میخوام به جای ۴ اکتیویتی از یک اکتیویتی استفاده کنم و از یک spinner (لیست کشویی) استفاده کنم که ۴ تا آیتم داشته باشه و مثلا اگه روی گزینه اول داخل اسپینر  زدم و وقتی توی ادیت تکست کلمه رو می نویسم،توی جدول ۱ جستجو انجام بگیره و برای گزینه ۲،توی جدول ۲ جستجو بشه و برای گزینه های دیگه هم به همین ترتیب.
حالا به نظرتون چطور میشه این کار رو انجام داد؟ در واقع این چیزی که من ساختم یک دیکشنری هست با یک دیتابیس که ۴ تا جدول داره.و هر کدوم از جداول رو توی یه کلاس جداگانه معرفی کردم و توی ۴ تا اکتیویتی بصورت مجزا کار می کنه و جستجو راحت انجام میشه.ولی با اسپینر مشکل دارم.
چند تا مثال هم از کار با اسپینر توی نت پیدا کردم ولی توی اونا وقتی روی گزینه های اسپینر می زنی فقط یه toast نمایش میده . و یه مثال دیگه هم بود که توی تکست ویو ،اسم همون آیتم رو می نوشت. 
خودم یه روش دیگه دارم که با اسپینر به اکتیویتی مربوط به جدول ۱ یا ۲ و... که ادیت تکست توشه بریم ولی وقتی تو اکتیویتی مورد نظر میریم از اکتیویتی اصلی خارج نشیم.مثلا اسپینر بالای صفحه ثابت هست و فقط زیرش اکتیویتی که انتخاب شده نمایش داده بشه. در واقع فقط یک اکتیویتی اصلی داریم و بقیه اکتیویتی ها توی یه قابی داخل همین اکتیویتی نمایش داده میشن.این کار رو چطور باید انجام داد؟ 

ببخشید که طولانی شد. خواستم منظور رو دقیق برسونم
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان