انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تور مراکش، سفری به کازابلانکا

تور مراکش، سفری به کازابلانکا

#1
تور مراکش، سفری به کازابلانکا
مراکش کشوری است در غرب آفریقا که تنها چند کیلومتر با اسپانیا فاصله دارد و به‌خاطر نزدیکی به اروپا، شهر معروف کازابلانکا و طبیعت منحصر‌به‌فردش شناخته شده است. تور مراکش نوروز ۹۶ شما را به محل اتصال اروپا و آفریقا، یا جهان اسلام و مسیحیت خواهد برد. مراکش به‌معنای «سرزمین خدا» است و در عربی مغرب نیز نامیده می‌شود.
برخلاف مناطق داخلی کشور مراکش که آب‌و‌هوای خشک قاره‌ای دارد، حاشیه اقیانوسی این کشور آب‌هوایی مرطوب و معتدل دارد و باران زیادی به‌ خود می‌بیند و حتی در کوهستان‌ها برف هم می‌بارد.
تور مراکش شما را به سرزمینی با تاریخی دراز می‌برد. تاریخ این کشور به قبایل بربر یا آمازیغ که ساکنان بومی مناطق شمال غرب آفریقا هستند بازمی‌گردد. درطول تاریخ کارتاژها، فنیقی‌ها و امپراتوری روم شرقی تلاش‌هایی برای تصرف این سرزمین داشته‌اند.
مسجد کتیبه یکی از زیباترین بناهای دیدنی مراکش است که به‌خوبی نشان‌دهنده معماری این کشور است. این مسجد که در قرن ۱۱ میلادی ساخته شده است یکی از زیباترین دیدنی‌های این کشور است. دیگر مکان‌های دیدنی مراکش که تور مراکش نوروز ۹۶ به شما عرضه می‌کند کاخ‌ها و عمارت‌های این کشور هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به قصر باهیه اشاره کرد که در قرن نوزده میلادی بنا شده است. طبیعت مراکش هم همان‌طور که وصفش رفت، بسیار متنوع است. از کوهستان‌های برفی تا بزرگ‌ترین بیابان جهان در مراکش راه درازی نیست.
می‌خواهید از قیمت‌های تور مراکش نوروز ۹۶ باخبر شوید؟ بر روی صفحه تور مراکش نوروز ۹۶ کلیک کنید و ارزان‌ترین و بهترین تور را انتخاب کنید.
نگارش: کافه گردش
 
پاسخ
 سپاس شده توسط cyruskingsolomon ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان