انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
از کجا گوشی مناسب بخریم؟

از کجا گوشی مناسب بخریم؟

#1
خرید گوشی , شاید بعد از انتخاب نوع گوشی مهمترین عامل محل خرید گوشی است , آن هم در روزهایی که نمیشود خوب و بد اصل و فرع و قیمت مناسب و نا مناسب را تشخیص داد , شاید از دور و اطراف پیشنهادهای مختلفی در رابطه با مکان خرید گوشی به گوشمان برسد این آشنایمان میگوید از فلان جا بگیر و آن یکی میگوید از آن یکی بگیر , خودمان هم گیج میشویم و به راستی نمیدانیم گوشی و یا تبلت خود را از کجا تهیه کنیم ؟
مغازه های اطراف شهر
یکی از مکان هایی که بسیار راحت و بدون دردسر میباشد خرید از مغازه های دور و اطراف شهر میباشد , در خلوت ترین محیط و با تمرکز کافی میشود کار خرید را انجام داد , خریدار به شما در خرید کمک میکند البته مواظب باشید کمک او در جهت منافع خودش نباشد , اغلب اینگونه مغازه ها گوشی های با گارانتی میدهند پس حتما دقت کنید گارانتی داشته باشد تا در صورت خرابی حتما گوشی را عودت دهید , خیلی از این گوشی فروشی ها تست ۷۲ یا ۴۸ ساعته هم دارند که خیلی خوب میشود تست کرد , خرید و لذت برد . قیمت این مکانها طبیعتا بیشتر از مراکز اصلی است , طبیعی است که گوشی فروش قیمتی بیشتر دهد .
مراکز اصلی و پاساژها
تهرانی ها معمولا برای خرید گوشی و تبلت خود به مرکز علاءالدین و یا بازار موبایل که ملقب به مراکز اصلی گوشی در ایران هستند مراجعه میکنند , مجتمع علاءالدین مجتمعی است که صدها مکان برای خرید گوشی را در خود جای داده است و شما حتما با ورود به آنجا از تنوع و قیمت ها تعجب خواهید کرد , البته در این مجتمع اخیرا مشکلاتی به وجود آمده است که تاسف بر انگیز است برای مثال در هنگام خرید گوشی فروشنده از شما سوال میکند که آیا نرم افزار , قاب و اکتیویشن میخواهید یا نه ؟ و اگر شما جواب بله به او دهید بزرگترین اشتباه را مرتکب شده اید .
بگذارید مثالی بزنم اگر شما یک گوشی با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در علاءالدین یافتید که از بقیه ی جاها ۳۰ هزار تومان ارزانتر بود و به درخواست او مبنی بر نصب نرم افزار و … بله دهید شما باید مبلغی نزدیک به ۶۰ هزار تومان بابت این کارها بپردازید که فروشنده علاوه بر پر کردن ۳۰ هزار تومان گوشی ۳۰ هزار تومان دیگر بیشتر میگیرد که اگر شما همه ی این امکانات را از جایی دیگر دریافت کنید مبلغی که برای شما رقم میخورد چیزی بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان خواهد بود , پس مواظب باشید اصلا به درخواست آنها مبنی بر نصب نرم افزار , اکتیور کردن گوشی برای سیمکارت و … جواب خیر بدهید .
اما بازار موبایل مکانی است بسیار شیک , لوکس و کاربردی جنب ساختمان بزرگ بورس و تقریبا ۱۰۰ متر پایین تر از علاءالدین . بازار موبایل مکانی است که شما به راحتی با ورود به آنجا میتوانید هر نوع گوشی و یا تبلتی را که میخواهید تست کنید به صورتی کاملا جذاب , در هر غرفه میزهایی وجود دارند که بر روی آنها انواع گوشی ها به وسیله ی سیمی به میز وصل شده اند تا ربوده نشوند و در صورت تلاش برای ربودن هم صدایی گوش خراش فضای غرفه را میگیرد و افراد میتوانند بدون اینکه کسی با کسی کاری داشته باشد گوشی ها را تست کنند به طوری که میتوانند از محیط عکس بگیرند , داخل برنامه ها شوند , قدرت وای فای , بلوتوث , صدا و … را بسنجند و بعد اگر پسندیدند گوشی خود را انتخاب و خرید نمایند , متاسفانه در بازار موبایل هم مسائل بالا وجود دارد که شما باید به تمامی امکانات اضافه ای که میخواهند به شما بدهند خیر بگویید .
اینترنت
با پیشرفت دانش تجارت اینترنت , پای موبایل و تبلت هم به این دانش کشیده شد و امروزه سایت های بسیار زیادی خدمات فروش موبایل و تبلت را ارائه میدهند . در این بین برخی سایت ها مهلت تست رایگان ۷۲ ساعته ارائه میدهند و بعضی هم خیر . مهمترین مزیت این نوع خرید این است که شما موبایل مورد نظر را درب منزل دریافت میکنید و بدین وسیله خیلی راحت میتوانید از دورترین نقاط گوشی خود را دریافت کنید . اختلاف قیمت در این نوع خرید بسیار بالاست به طوری که از ۲۰ تا ۱۰۰ هزار تومان اختلاف قیمت هم دیده شده است . خوبی این نوع خرید این است که شما به راحتی میتوانید در صورت نپسندیدن گوشی مورد نظر و یا احساس خرابی و یا هرگونه مشکل دیگر گوشی را پس بدهید و صرف نظر از آن گوشی و فروشگاه نمایید .
یکی دیگر از روش های تهیه موبایل تهیه اقساطی آن است ،سایت های معتبری نیز در زمینه  فعالیت میکنند.
اگر شما قصد خرید اقساطی موبایل یا خرید اقساطی لپ تاپ را دارید پیشنهاد میکنیم به مراکز و سایت های معتبر مراجعه کنید .این مراکز میتوانند با ارائه امکاناتی مانند فروش اقساطی موبایل و  با شرایط مناسب شما را از خریدتان خشنود کنند
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان