انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی

#1

یکی از خدماتی که صنعت کانکس سازی به جامعه کرده است ساخت کانکس سرویس بهداشتی می باشد. با توجه به اهمیت بهداشت فردی و اجتماعی شهروندان و افراد مستقر در اماکن مختلف، نیاز به سرویس بهداشتی در هر جایی که انسان ها باشند به چشم می آید ولی با توجه به شرایط سخت محیطی در بعضی جاها نمی توان براحتی سرویس بهداشتی را ایجاد کرد.در اکثر پروژهای عمرانی در کشور که در بیابانهای دور افتاده می باشد کانکس سرویس بهداشتی سریعترین و ارزانترین انتخاب می باشد. با توجه به سرعت در راه اندازی سرویس بهداشتی و همچنین عدم نیاز به مصالح و عدم نیاز به خرابی پس از اتمام پروژه و ... یک راهکار مناسب موقت در بسیاری از جاها می باشد هرچند که این کانکس را می توان به عنوان یک انتخاب طولانی مدت برای ساخت و راه اندازی سرویس بهداشتی در نظر گرفت.
انواع کانکس سرویس بهداشتی
سرویس بهداشتی را با کلمه چشمه از هم مجزا می کنند، به عبارتی دیگر واحد شمارش سرویسهای بهداشتی، چشمه می باشد. انواع کانکس سرویس بهداشتی به دسته بندی های زیر تقسیم می شود.
کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه (یک کابین)
کانکس تک چشمه تقریبا همواره بدون راهرو می باشد و در ورودی کانکس به محیط باز می شود. و روشویی در کابین کانکس نصب می شود.
کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه
کانکس دو چشمه نیز اغلب همانند کانکس نوع یک چشمه بدون راهرو می باشد و در ورودی کانکس به محیط باز می شود و شرایط و امکانات هر دو کانکس مشابه هم هست.
کانکس سرویس بهداشتی سه چشمه (چندکابین)
کانکس سه چشمه (چند چشمه) و بالاتر دارای یک راهرو می باشد که روشویی ها در راهرو قرار دارند و هر چشمه دارای یک هواکش مجزا می باشد.
کانکس سرویس بهداشتی و حمام
کانکس سرویس بهداشتی به همراه حمام نیز، نوعی از کانکس های سرویس بهداشتی است که در داخل آن امکانات حمام همچون دوش تعبیه گردیده است. در این  کانکس، سرویس بهداشتی و حمام یا به صورت یکجا و یا به صورت مجزا ساخته می شود.
  بزرگترین کانکس سرویس بهداشتی ساخته شده در ایران 24 چشمه می باشد.
در تمام کانکس ها لوله کشی بصورت رو کار و با استفاده از لوله های سفید انجام شده است. در راهرو کانکس، هواکش و دریچه بصورت مجزا قرار دارد. همچنین در راهروها چندین پریز برق در نظر گرفته شده است.
برای خرید انواع 
کانتینر و کانکس از جمله کانس سرویس بهداشتی یا فروش کانس های خود و استعلام قیمت کانکس های مختلف و همچنین تهیه میتوانید با مراکز مشاوره در ارتباط باشید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان