انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دوربین مدار بسته سامسونگ SNB-6010

دوربین مدار بسته سامسونگ SNB-6010

#1


دوربین مدار بسته سامسونگ SNB-6010 دوربینی مخفی و کوچک برای دستگاه‌های ATM


دوربین مدار بسته  سامسونگ SNB-6010 ، نام جدیدترین دوربین تحت شبکه ۲ مگاپیکسلی WDR رونمایی شده از سوی سامسونگ تکوین می باشد.
طبق گفته دوربین مدار بسته سامسونگ SNB-6010  طراحی این مدل بطور ویژه برای دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها صورت گرفته است که البته برای تصویربرداری مخفیانه در هر محیطی، با توجه به اندازه بسیار کوچک دوربین مدار بسته سامسونگ SNB-6010 ، ایده آل به نظر می آید.

[عکس: %D8%B3%D8%A7.jpg]
امکان ذخیره تصاویر بر روی حافظه Micro SD روی خود دوربین و پردازنده قدرتمند DSP، مهمترین قابلیت‌های دوربین SNB-6010می باشد که آن را به انتخابی مناسب برای پنهان کردن و تصویربرداری مخفیانه در هر محیطی تبدیل کرده است.
سامسونگ با توجه به بازخورد مشتریان و نیاز بازار، که به نبود چنین دوربینی در سبد تولیدات و محصولاتش، خرده گرفته می شد، نسبت به طراحی و عرضه دوربین مدار بسته سامسونگ SNB-6010  اقدام کرد.
WDR با db120، رزولوشن ۱۲۸۰×۱۹۲۰ و برداشت تصاویر در حداقل نور ۰٫۰۵ لوکس، از جمله امکانات  دوربین مداربسته  تحسین برانگیز SNB6010 می باشد.
قابلیت WDR برای این مدل دوربین‌ها بسیار حیاتی می باشد، چراکه این قبیل دوربین ها با پنهان شدن در داخل باکس‌ها، لوازم و مکان‌های کم نور، به برداشت تصاویر از مناطق با نور زیاد مثل، محیط اطراف دستگاه‌های خودپرداز و یا کانتر پرنور مغازه‌ها می پردازند.
توانایی اطلاع رسانی توسط آلارم تعریف شده و ایمیل، امکان تشخیص حرکت، تغییر در تصویر، تشخیص پاشیدن اسپری بر روی دوربین و تحلیل هوشمند تصاویر IVA، از جمله قابلیت های این دوربین می باشد.
با اینکه در بازار دوربین‌های کوچک و مخفی، سامسونگ یک تازه وارد به حساب می آید اما، با ارائه چنین دوربین ارزنده و قدرتمندی به بازار در قدم اول، توانست گزینه مناسبی را پیش روی خریداران گذاشته باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان