انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ثروتمند بودن را انتخاب کنید

ثروتمند بودن را انتخاب کنید

#1
دوستان خوبم می خوام در اینجا رازی رودر مورد قانون جذب  با شما در میون بزارم که اگه اون رو بدونید و انجام بدید نتایج فوق العاده ای رو در زندگیتون،  تجربه می کنید.

خیلی از آدما وقتی که به سواد مالی می رسن یا الزامات پولدار شدن رو فراهم می کنن، باز هم به آزادی مالی نمی رسن.اونا همیشه همین رو تکرار می کنن که "  چرا؟    الان که همه چیز فراهمه و من هم آماده ام چرا به هدفم نمی رسم؟ چرا در این کار موفق نمیشم؟چه مانعی وجود داره ؟"

من در اینجا می خوام به شما دوستای خوبم بگم که پنج  مانع بر سر راه کسانی وجود داره که با وجود آمادگی اونا برای جذب موفقیت و ثروت ، باز هم به موفقیت  نمی رسن.

بله فقط پنج عامل،  و به شما دوست خوبم اطمینان میدم که اگه این پنج  عامل رو بدونید و اونا رو در زندگیتون به کار بگیرید از نتایج فو ق العاده اون شگفت زده میشید.

من در اینجا این عوامل رو به شما معرفی می کنم و راه حل اونا رو هم به شما ارائه میدم و اونوقت شما می بینید که در چند قدمی ثروت و فراوانی ایستادیدو با تکرار ساده اونا می تونیدبه اون چیزی که می خواین برسید:

1 – ترس:

اولین عامل ترس هست ، 90% مردم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنن.علتش اینه که اونا از بر باد رفتن پولشون می ترسن و مهمترین عامل اون، مدیریت غلط پولهاشونه ، و همین باعث میشه عملا پولهاشونو از دست بدن و قانون جذب هم همون رو براشون جذب می کنه.به جای اینکه اون پول رو نگه دارن وبیشترش کنن و از اون پول مراقبت کنن ، خانه های بزرگ و ماشینهای متعدد می خرن و یا چند تا سهام خریداری می کنن.مسئله مهم اینه که شما اگه می خواین پولدار بشین باید سرمایه گذاری با تعداد کم رو شروع کنید و پولتون رو متمرکز کنیدو به تعداد محدود ، سرمایه گذاری کنید.

دوستان خوبم، بدبینها هرگز برنده نمی شن اونا فقط آموختن که به شما  بگن انجام نده   و در تمام مدت ترس رو به شما القا کنن. شما ببینید که تعداد  " می خواهم هاتون بیشتره یا  نمی خواهم هاتون؟" اگر تعداد نمی خواهم هاتون بیشتره ، احتمالا ترس به جای باز کردن چشمهاتون ، ذهنتون رو قفل می کنه.به کلنل ساندرز فکر کنید که در 66سالگی ، کارش رو از دست داد او 1009 بار شکست خورد تا اینکه یک نفر جواب مثبت داد و اون امپراتوری خودش رو تاسیس کرد در حالی که می تونست به این فکر کنه که مستمری اندک خودش رو بگیره و بازنشسته بشه.

او ترس خودش رو سوخاری کرد.

 

 

2 – تنبلی:

دوستای خوبم، افراد تنبل اغلب مشغله زیادی دارن و اونقدر مشغله دارن که به کار اصلی و هدف اصلیشون نمی رسن و در واقع اونا به نحوی ، گریز می زنن.ما همگی دوست داریم پیشرفت کنیم و چیزهای جدید داشته باشیم.ولی به محض اینکه آدما به سمت هدفشون حرکت می کنن ندای درونی اونا ، این تمایل رو سرکوب می کنه و باعث میشه احساس گناه کنن و این احساس موجب نابودشدن رویاهاشون میشه.شما زمانی به درمان تنبلی رو می آرید که به خودتون به جای اینکه گوشزد کنید که زندگی رو نمی توان تغییر داد ، نهیب بزنید که " زمان اون رسیده که از این کارهای تکراری و روزمرگی ها خلاص بشم و راه تازه ای برای رسیدن به هدفم پیدا کنم."

با خودتون تکرار کنید : "چطور می تونم پول کافی برای اون کار رو تهیه کنم ؟چطور می تونم در رسیدن به ثروت موفق شوم؟"

 

3 – بدبینی :همه ما ندای درونی که به ما میگه همه چیز در حال خراب شدن هست رو تجربه کردیم.مخصوصا در دنیای مالی .

ولی شما اگه می خواین ثروتمند بشید ، نباید به این قدقدکردن های ذهن و صدای بیهوده گوش کنید و باید بدونید که این یک صدای پوچ و بی معنی بیشتر نیست همه جا از این صداها هست از خانواده گرفته تا رسانه ها  و شما می تونید به راحتی اونا رو نادیده بگیرید و به جای اونا به چیزی که می خواین اتفاق بیفته فکر کنید.

4 – عادت بد : زندگی ما از عادتهامون تشکیل شده  . هر روزی که از خواب بیدار میشید تا زمانی که دوباره در شب به خواب برید تمام زندگیتون به شکل عادت  تکرار میشه ، همه کارها .

شما برنامه های مالیتون رو هم طبق عادتتون تنظیم می کنید  وقتی شما اول به خودتون پرداخت کنید، اشکال نداره که مقروض هستید ولی وقتی اول سهم خودتون رو کنار میزارید ، این فشار برای پرداخت قرضهاتون شما رو مجبور می کنه که راه دیگه ای رو برای پرداخت بدهیتون پیدا کنید.

5 – غرور : کسانی که سعی می کنن با مباحث مالی سرو صدا راه بیاندازن در حالی که نمی دونن درباره چی صحبت می کنن در واقع اونا دروغ نمی گن اما حقیقت رو هم نمی گن.اونا نمی دونن چی میگن.عبور از نادانی و شکست کار ساده ایه.زمانی که مغرور باشیم باور می کنیم که این چیزی که من نمی دونم مهم نیست اما واقعیت اینه که این چیزی که نمی دونیم به اندازه کل دانسته هامون مهمه و ما باید به جای اینکه مغرورانه نادانی خودمون رو پنهان کنیم باید آموزش برای موفقیت رو آغاز کنیم.

یادمون باشه که بدست آوردن ثروتهای بسیار عظیم و موفقیت ، یک فرایند و یک روش زندگیه.

این روش زندگی اصولی داره و زمانی که شما دوست خوبم این اصول رو رعایت کنی و در زندگیت اونارو پیاده کنی قدم در راه ثروتمند شدن میزاری .ثروت چیزی نیست که یک شبه به سمت شما بیاد باید از نظر ذهنی آماده باشی و به شما اطمینان میدم با رعایت این اصول ساده ، نتایج فوق العاده اونو در زندگیت ببینی.
قانون جذب حکمت آموز
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان