انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای جذب مخاطب بیشتر در طراحی سایت چه باید کرد ؟

برای جذب مخاطب بیشتر در طراحی سایت چه باید کرد ؟

#1
[عکس: visitoes.jpg]
در تمامی وب سایت های موفق خصوصیات یکسانی در زمینه طراحی و ساخت سایت داشته اند که موجب جلب توجه کاربران شده اند . رعایت نمودن این نکات می تواند شما را در مسیر طراحی وب سایتی برای تبدیل مخاطب به مشتری بسیار یاری کند . امروزه وب سایت هایی وجود دارند که با طراحی سایت ضعیف درآمد های بالایی دارند. در واقع این دسته از سایت ها اسثتنا می باشند و از قوانین زیر پیروی نمی کنند . حال به بررسی نکاتی می پردازیم که می توانند در این مسیر شما را یاری دهند :

سرعت بارگذاری صفحات :

یکی از آزار دهنده ترین اتفاقات که برای کاربران وجود دارد انتظار بیش از حد برای بارگذاری کامل یک صفحه می باشد . این امر آنچنان جدی و مهم می باد که اگر این زمان از یک مقدار مجازی بیشتر گردد موجب ترک وب سایت توسط کاربر خواهد شد .

هویت آشکارو واضح محتوا در سایت :

مطالب درون وب سایت تان را بی ابهام بیان کنید . اجازه ندهید تلاش مخاطبین شما برای کشف محتوا وب سایت شما برای دانستن این که وب سایت شما دربارهء چه موضوعی است ، تلف گردد . از شروع طراحی وب سایت ، وضوح مطالب وشفافیت را در نظر بگیرید . داشتن سر تیتر توصیفی در اولین صفحهء وب سایت روشی بسیار مناسب برای مشخص ساختن موضوع مطلب می باشد .

حفظ سادگی در طراحی سایت :

به منظور جلب توجه کاربر در استفاده از روش های غیرضروری زیاده روی نکنید . تمام تمرکز خود را روی قابلیتهای استفاده از سایت ، تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار، فروش و خریداران قرار دهید .

فرآیند خرید آسان :

نحوه حرکت از صفحهء اصلی سایت به صفحهء محصول مورد نظر کاربر کاربر و چگونگی چشم انداز آن در صفحهء اصلی برای مخاطبین را ساده کنید . چشم انداز سایت را به شکل زنجیروار بسازید زیرا باعث می شود افراد که برای خریدومشاهده به وب سایت شما آمده اند ، تمامی صفحات را یکی پس از دیگری برای پرداخت سپری کنند. در غیر این صورت مشتری خود را از دست خواهید داد.

نقش سئو سایت در جذب مخاطب :

سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت در واقع فرآیندی می باشدکه ازطریق آن میتوانیم بابازدید کنند گان وبسایت در ارتباط باشیدوفروش محصولات خودراافزایش دهید .واضح استتعداد کاربران هر وبسایت بسته به موضوعآت متفاوت است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان