انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مواد اولیه ساخت کانکس و خانه پیش ساخته

مواد اولیه ساخت کانکس و خانه پیش ساخته

#1
مواد اولیه ساخت کانکس و خانه پیش ساخته: مواد اولیۀ ساخت انواع کانکس ، خانه پیش ساخته ، کیوسک نگهبانی ، کانکس سرویس بهداشتی و کانتینر با در نظر گرفتن کاربرد و استفاده هر نوع کانکس ها متفاوت هستند. به طور معمول در ساخت یک کانکس ورقهای گالوانیزه ، آلوزینگ و یا ورق های آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرند و از آنجایی که مقاومت گالوانیزه از آلومینیوم بیشتر است و مقاومت آلوزینک از گالوانیزه بیشتر ، بنابراین در ساخت کانکس گالوانیزه و آلوزینک بیشتر استفاده می شوند . گاهی نیز از نماهای کامپوزیت خارجی و نماهای mdf و PVC استفاده می گردد.
ورق گالوانیزه ، آلومینیوم ، آلوزینک ، نمای کامپوزیت ، PVC و ام دی اف mdf را می توان از مواد اولیۀ ساخت یک کانکس در نظر گرفت . کل این مواد اولیه مخصوص ساخت بدنۀ کانکس بوده و جهت اتصال این بخش ها مستلزم جوش و پیچ و مهره هستیم . باقی موادی که در تولید یک کانکس استفاده می شوند ، درب و پنجره ، و چرخ ( در صورت لزوم) بوده و اگر نیاز باشد ، لوله کشی و ... نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
عایق بندی کانکس
عبور حرارت و برودت در مکان های مسکونی و اداری و آزمایشگاهی فاکتوری بسیار مهم تلقی می شود که این شامل مکان هایی ساخته شده از کانکس هم می شود . در بیشتر موارد به جز عایق حرارت و برودت بودن ، عایق رطوبت بودن در مناطق مرطوب نیز بسیار مهم است . اگر در بدنۀ کانکس از ساندویچ پانل ها استفاده شوند ، این مصالح خود عایق بسیار مناسبی هستند . کف کانکس نیز باید عایق بندی شود . ایزوگام یا قیر یکی از گزینه های عایق بندی محسوب می شوند . اگر کانکس ثابت باشد می توان کف کانکس را بوسیله سیمان یا .. از زمین فاصله داد . برای عایق بندی سقف کانکس نیز مجدداً از پوشش ساندویچ پانل ها می توان استفاده کرد . ضمناً می توان از ایزوگام نیز برای عایق کردن کانکس ها استفاده کرد . عایق های پلی یورتان و ورق های فولادی به کار رفته در ساندویچ پانل ها سبب ایجاد عایق بسیار مناسبی در کانکس می شود . که هم عایق صوت است و هم عایق دما و سرما.
پس اگر قصد خرید کانکس یا فروش کانکس را دارید یا حتی نیاز به تهیه ی کانکس دسته دوم دارید علاوه به توجه به قیمت کانکس به نکات گفته شده در بالا نیز توجه داشته باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان