انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی چند جاذبه گردشگری شهر مشهد

معرفی چند جاذبه گردشگری شهر مشهد

#1
پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد از تفریحاتی متفاوت هیجانی و آموزنده می باشد و برای تمام نوجوانان و جوانان می باشد. این پارک های منحصر بفرد به عنوان جاذبه های تفریحی علاوه بر ویژگی‌های ماجراجویانه، هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده که در شهربازی‌ها نیز یافت می‌شود بر مبنای موضوعی خاص شکل می گیرند و فعالیت ها، ساخت و سازها و هر آنچه که در آنها ارائه می شود، تحت تاثیر این موضوع قرار می گیرد. در این پارک‌ها بازدیدکنندگان صرفا به بازی و وقت‌گذرانی نمی‌پردازند، بلکه در مسیر یک داستان جذاب قرار می گیرند که با ترکیب بازی و بازدید، تجربه خوشایند و منحصر‌به‌فردی را خواهند داشت.در پارک علمی پروفسور بازیما سوار بر ماشین زمان شده تا به ابتدای خلقت جهان رفته و سفری پرهیجان را از آغاز آفرینش تا به امروز تجربه کنیم. با سوار شدن بر زیردریایی اکتشافی سری به دنیای عجیب جانوران زیر دریا خواهیم زد.برای اولین بار در کشور به همراه پزشک پروفسور بازیما با عبور از داخل دهان یک انسان غول پیکر و سفر درون اندام های بدن، به کشف اسرار بدن انسان خواهیم پرداخت. پرواز روی آسمان مشهد و کلی بازی های هیجان انگیز دیگر در پارک علمی تفریحی پروفسور بازیما اولین پارک علمی ایران در مجتمع وصال مشهد می باشد.

[عکس: %D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8...ashhad.jpg]

باغ پرندگان سپاد با مجوز دامپزشکی در منطقه تجاری گردشگری سپاد احداث شده است و نخستین باغ پرندگان در شرق کشور می باشد.برای حفظ سلامتی بازدیدکنندگان، پرندگان و حفظ محیط زیست تیم های پزشکی بصورت شبانه روزی در باغ پرندگان وجود دارد و تمامی افراد با اطمینان خاطر می توانند از این محیط زیبا و دیدنی بازدید کنند.فضای بکر طبیعت باغ پرندگان مشهد از ورودی محوطه نظر هر بیننده ای را جلب توجه خود می کند. این باغ از محیطی زیبا نظیر برکه ها درختان و گونه های گیاهی بی نظیر متشکل شده است. باغ پرندگان سپاد علاوه بر وجود انواع پرندگان کمیاب و نادر ایرانی و آسیایی، پرندگانی از کشور آفریقا در این باغ زیبا وجود دارد.باغ پرندگان سپاد به یکی از جاهای دیدنی مشهد تبدیل شده است و پیشنهاد ما به تمامی گردشگران تور مشهد این است که این مکان دیدنی مشهد را از دست ندهند.

[عکس: %D8%AA%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8...Spad-1.jpg]

چشمه آبگرم شاهان گرماب اين چشمه بي نظير بر فراز تپه اي خودنمايي مي كند.  آب این چشمه، زلال، بی رنگ، بی بو و فاقد گوگرد، آمونیاک و شوره میباشد. آب گرم این چشمه دارای خواص درمانی است و برای بهبود امراض پوستی مفید می باشد و دمای این آب در حدود 48 درجه سانتی گراد است این چشمه در فاصله 53 كيلومتري شهر فريمان و 144 كيلومتري جنوب شرقي مشهد قرار دارد.

[عکس: 4xn-4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-mashhad-tou...00.jpg.jpg]



منبع:تورکیش-تورمشهد.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان