انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیا نحوه طراحی وب سایت تاثیری بر موتور های جستجو دارد ؟

آیا نحوه طراحی وب سایت تاثیری بر موتور های جستجو دارد ؟

#1
طراحی قوی وب سایت در جذب و افزایش بازدید کنندگان ، سئو و بالا رفتن رتبه وب سایت شما در موتور های جستجو بسیار موثر می باشد. در این مقاله به بررسی برخی نکات مهم در طراحی سایت و تاثیر آن ها در موتور های جستجو و سئو وب سایت ، می پردازیم .
اندازه وب سایت :
اندازه سایت یکی از موثر ترین عوامل در موتور های جستجو می باشد. اگر نسبت به رغیبان خود تعداد صفحات کم تری در سایت خود دارید مسلما رتبه پایین تری نیز نسبت به آن ها در موتور های جستجو خواهید داشت. اگر نمی توانید از اطلاعات کسب و کار خود در محتوای صفحات سایت استفاده کنید ، از محتوای رایگان کمک بگیرید و روی سئو سایت خود بیشتر کار کنید. استفاده از محتوای رایگان باعث ایجاد رضایت مندی در مشتریان می شود .
سایت های وابسته به صفحات گرافیکی :
وقتی در طراحی وب سایت خود از بخش های گرافیکی زیادی استفاده کنید با افزایش زمان بارگذاری سایت خود و مشکل در نشر موتور های جستجو مواجه خواهید شد. این موتور ها توانایی ایندکس کردن محتوای تصاویر را ندارند . اگرچه گوگل این امکان را به سایت خود اضافه کرده است ولی هنوز در بسیاری از موتور های جستجو این امکان وجود ندارد.
کد HTML :
برای ساخت سایت و طراحی خود از برنامه هایی نظیر MSWord بهتر است استفاده نکنید. صفحات موجود در این برنامه بیشتر راجع به فونت ، قالب و رنگ صفحات می باشند ، لذا روبات های موتور جستجو در وهله اول اطلاعات نمایشی سایت سپس اطلاعات اصلی را دریافت می نمایند که در ثبت اطلاعات شما در موتور های جستجو خلل ایجاد خواهند کرد. 
یکی از راه های حل این مشکل استفاده از برنامه هایی همچون Dream Weaver می باشد. در این برنامه اطلاعات نمایش در یک فایل CSS ذخیره و در سایت قرار می گیرد. بنابراین ربات موتور جستجو دیگر دچار مشکل نخواهد شد. هم چنین در کد های html نیز بسیار دقت کنید زیرا کد نادرست html نیز میتواند باعث ایجاد خلل در موتور های جستجو شود.
نام دامنه مناسب :
سعی کنید در ذهن کاربران خود باقی بمانید . نام مناسب می تواند یکی از مناسب ترین روش ها برای به حقیقت رسیدن این موضوع می باشد. از اسم های مرتبط با کسب و کار و فعالیت خود برای دامنه استفاده کنید. هم چنین از نام های طولانی استفاده نکنید. تاثیر نام دامنه بر روی بهینه سازی وب سایت غیر قابل چشم پوشیست. دامنه در واقع معرف موضوع کسب و کار شماست پس در انتخاب آن بسیار دقت نمایید. دامنه تا 10 سال قابل ثبت می باشد ، همیشه سعی کنید قبل از به اتمام رسیدن زمان برای تمدید اغدام کنید. این امر در بهینه سازی سایت اهمیت بسیاری دارد زیرا اگر زمان دامنه شما به اتمام برسد دامنه شما در سئو منقضی خواهد گردید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان